Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belgische keuken in Manila

Gestart door stip66, maandag 5 oktober 2009, 06:41:34

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stip66

Citaat van: Amice op maandag 12 oktober 2009, 03:54:48

Een 300 grams biefstuk kost een straat verder slechts 495,00 en smaakt daar goed, zelfs zonder lang te wachten.


Heb je soms ook een concreet adres Amice ?

Amice

Restaurant Munchen in mabinistreet tegenover city state hotel
:hoedjeaf:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Robert

Citaat van: Amice op dinsdag  1 december 2009, 07:38:47
Restaurant Munchen in mabinistreet tegenover city state hotel
:hoedjeaf:

daar kan je inderdaad lekker eten, klein tentje, maar wat ik daar tot nu toe heb gegeten was alles goed.
dat juris in verhouding zo duur is verbaasd me niet, hebben al veel gasten in geinvesteerd in die toko.

ladgar

Juri's is inderdaad nogal prijzig;
De beste prijs/kwaliteit daar in de buurt voor westers eten vind ik
Munchen Restaurant ( Mabini street rechtover Citystate Tower hotel ) ; ge hebt daar elke dag een dagmenu : 5 gangen : soep, salade , keuze uit vier duitse gerechten ( niet met friet maar met bratkartoffeln) , koffie met brandy en een nagerecht voor +- 300 php
en de Eat All You Can in G-Point ( juist om hoek van Munchen restaurant in Padre Faura street , een zeer uitgebreid en uitstekend buffet met europese , thaise en filippijnse gerechten voor 199php , dit is enkel 's middags op weekdagen

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Het buffet in G point kost inmiddels 245 peso plus kopen van een drankje verplicht. Wel goed, niet Belgisch.
Ander middagbuffet ook 245 is Amazonia met verschillende soorten aardappelgerechten. Verder veel minder keus.

Een goede steak hebben wij ooit gegeten in Manila hotel en in steak house in Adriatico street met soep, brood, frietjes, groente en saus en koffie voor 700 peso.

Een typisch Belgisch restorant ken ik niet in Manila.

:atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Fail_over

Citaat van: Amice op maandag 12 oktober 2009, 02:28:47
Ik ben de beroerste ook niet en heb nog een leuke slogan voor ze en het dekt de lading ook nog.
JURIS is er niet voor U........U bent er voor Juris.

Wij zijn er ook geweest. Dacht mijn asawa te tracteren op een europees etentje. Maar na het bekijken van het gebodene, en de prijslijst toch maar tot een drankje gebleven.
Daarna lekker uitgebreid en goedkoop in een Fhil restaurant gegeten.

Aan de ene kant jammer, want had haar graag een europeese schotel laten proeven, aan de andere kant had ze meteen door hoe het in europa in elkaar steekt.

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Gisteren verbazend lekkere Belgische frieten gegeten (samen met Belgische vriend en onze asawa' s) in Casa Armas, Spaanse Tapas Bar en restorant

573 J Napkilstraat corner Bocobo street Malate
Tel. 523.0189 of 536.1839.  Vrijdag en Zaterdag beste reserveren.
Hoofdgerechten vanaf 250 peso.
Lekkere paella
Heerlijke Tapaz (kleine hapjes 25-35 peso), heel veel keus, als je er 7 op hebt zit je vol.

Daarna massage in Asian Massage, ernaast gelegen, was niks. Te duur voor wat het was (300 peso / uurtje) geen aircon, dun matrasje op de grond, wat doorzichtige gordijntjes dus geen enkele privacy. Wel 24 uur open.

:atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

stip66

Per ongeluk tegen gekomen voor onze vrienden in het zuiden

http://www.deboerderij.ph/

Baron

Citaat van: Rich op maandag  5 oktober 2009, 10:24:40
Probeer eens in Hotel Sheraton, op Harizon Plaza, Hotel Westin of Manila hotel, en zo zijn er nog wel een paar waar je absoluut een goeie steak kan eten.

En niet eens zo duur.



:hoedjeaf: :hoedjeaf:


Manila Hotel is voorbij. Die hebben hun restorant gerenoveerd, alles buffetten, en voor het a la carte gedeelte hun kaart aangepast. Helaas, de heerlijke steaks staan er niet meer op. Op navraag bevestigde men inderdaad: geen steaks meer.

Ooit eens lekkere steaks met fritten gegeten, schat in 2009, in Steakhouse in Adriatico street.


Smakelijk   :daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).