Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gunstige prijzen ? ?

Gestart door Mawibata, maandag 5 september 2011, 08:16:07

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata


Blijkbaar vallen de prijzen van de tickets een beetje mee bij http://www.connections.be/Home.html






:hoedjeaf:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Willy

Inderdaad Mawibata maar enkel voor de tickets met een max van 1 maand. Wil begin volgend jaar gaan voor 3 maand en dan ligt de prijs rond de 900â,¬ :harenuittrekkenpg2:

xav

Citaat van: Willy op maandag  5 september 2011, 11:29:41
Inderdaad Mawibata maar enkel voor de tickets met een max van 1 maand. Wil begin volgend jaar gaan voor 3 maand en dan ligt de prijs rond de 900â,¬ :harenuittrekkenpg2:

voor begin volgend jaar... dan zou ik toch nog wel een tijdje wachten met boeken hoor... kijk 6 weken voor vertrek nog eens...

klusser


boldy

heb net ff gechecked  op deze site en hij is 44 euro duurder dan de klm site zelf van 28-04-2012 tot 09-06-2012 op connections 1014 euro bij klm 970 euro
het leven is net een lul keihard en veel te kort

disnoke

vergelijkbaar met prijzen bij joker tijdens hun actie

Rich

PAL offers fares as low as P77 as it marks 77th anniversary

ABS-CBN News
Posted at Mar 05 2018 07:11 PM

MANILA - Philippine Airlines (PAL) said it is offering discounted flights as low as P77 as it celebrates its 77th anniversary.

PAL said on its website that from March 5 to 11, travelers can book discounted domestic and international flights with travel dates from April 16, 2018 to January 29, 2019.

Travellers can fly from Clark to Bacolod, Cagayan de Oro, Davao, Virac, Naga City with ticket prices starting at P77.

Flights from Cebu to Davao, General Santos, Legaspi will also be offered at prices starting at P77.

Travellers can also book flights from Manila to Puerto Princesa, Caticlan, Tagbilaran and several other destinations with ticket prices starting at P777.

The most expensive discounted domestic flight is from Clark to Basco with tickets starting at P2,477.

International travelers can also book discounted tickets.

PAL said its promo fare from Manila to Narita starts at $267, Manila to New York at $737, Manila to Auckland at $577, Manila to London at $777, and Manila to Toronto as $767.

Trips to other international destinations are discounted as well.

Read More:  PAL   flights   aviation   air travel   discounts   Philippine Air Lines 

Source: http://news.abs-cbn.com/business/03/05/18/pal-offers-fares-as-low-as-p77-as-it-marks-77th-anniversary
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Wanneer moet je boeken? Te vroeg boeken  is ook niet goed , te laat is ook niet goed. Je moet echt de kat uit de boom kijken. Zeker 1x per week eens even checken. Zelf had ik eind vorig jaar een vlucht geboekt met "Cathay" MNL- BRU voor 2/5/18. 1012 $ . gezien de korte reisduur vond ik het Ok, alle andere maatschappijen die gunstiger waren hadden 23 u + als reisduur , dat is voor mij niet kunnen. Deze week zie ik "Etihad" MNL - BRU. 627 $(+/- 500 euro) met op, 18h50 en terug 19h15 . 385$ beterkoop dan wat ik geboekt had . Heb dan maar de 150$ kosten voor annuleren en geboekt bij Etihad.....Toch een dikke 200$ bespaard . Het is het goedkoopste Ticket ooit  :smiley-philippines: naar  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: ooit....Ik vlieg minimum 1x/jaar. Zelf met de 150$ boete erbij, nog het goedkoopste. Daarbij wil ik even aanhalen dat de reizen roundtrip   :smiley-philippines:  -->  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: altijd duurder waren dan andersom. Roundtrip   :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: -->  :smiley-philippines:

PS. Intussen is de prijs al weer met 50$ omhoog gegaan .....Maar nog heel gunstig (+/- 520 Eur)
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Ja dat klopt hee Ronny55, elke week of paar keer per week checken. Ik gebruik altijd skyscanner. Je hebt er nog anderen ook, maar komt altijd ongeveer op het zelfde uit. Soms 10 euro verschil of zo. Paar dagen vroeger of later vertrek of terug komen, verandert ook helemaal de prijs. En als je het gevonden hebt. Altijd eens zien op de webside van de maatschappij ook. Soms goedkoper, soms duurder. En een vlucht met Etihad onder de 600-650 zit je altijd goed. Nu 496. Heel mooie prijs
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

janvanderijt

gisteren geboekt 22 jul tot 12 aug Qutar airlines 
707 euro heen 18 uur terug 16 uur best gunstig dacht ik :applaus: 
manila amsterdam