Geen visum aanvragen meer in Cebu vanuit Mindanao ???????

Gestart door josv, donderdag 10 november 2011, 08:15:21

Vorige topic - Volgende topic

josv

Citaat van: bananacreek op vrijdag 11 november 2011, 13:34:27
Citaat van: ladgar op donderdag 10 november 2011, 17:49:41
Het consulaat in Cebu is een ere-consulaat , dat is een rijke Filippijn die dat voor zijn prestige doet , die doet dat gratis en voor de bezuinigingen moeten ze daar dus niet besparen.
Het is nu al zo dat die ere-consul eigenlijk niet bevoegd is voor Mindanao
zie http://www.netherlandsembassy.ph/the_Embassy/Dutch_Representations_in_the_Philippines
Ook de belgische ere-consul in Cebu is niet bevoegd voor Mindanao.

Dat is Aboitiz en een zeer rijk man en die doet het alleen voor zijn plezier.... :jajaja:

Klopt, de hele Aboitiz-clan sterft van het geld. Maar das nog geen reden om ons naar Manilla te laten gaan voor 'n visum. Ik zal maandag er eens 'n email aan wagen naar de ambassade. Heb daar sinds 'n paar weken ( door andere perikelen  :weetikniet: ) 'n soort hot-line mee  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Citaat van: josv op donderdag 10 november 2011, 08:15:21
Ik hoorde vandaag van een klant dat per 1-1-2012 het consulaat in Cebu stopt met het accepteren van schengen-visum-aanvragen vanuit Mindanao !!!

Is er iemand die daar meer info over heeft ? Op de website van de ambassade staat nog niks vermeld maar mijn info komt zo'n beetje uit de 1e hand.

Als het waar is dan    :explotieren: :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Email gehad van de ambassade dat dit verhaal pertinent NIET WAAR is. Gelukkig.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

callebaut

Citaat van: josv op dinsdag 17 januari 2012, 04:15:06
Citaat van: josv op donderdag 10 november 2011, 08:15:21
Ik hoorde vandaag van een klant dat per 1-1-2012 het consulaat in Cebu stopt met het accepteren van schengen-visum-aanvragen vanuit Mindanao !!!

Is er iemand die daar meer info over heeft ? Op de website van de ambassade staat nog niks vermeld maar mijn info komt zo'n beetje uit de 1e hand.

Als het waar is dan    :explotieren: :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Email gehad van de ambassade dat dit verhaal pertinent NIET WAAR is. Gelukkig.


:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Amice

Wel n lekker snel antwoord dan(Not) 11 november email verstuurd en 17 januari antwoord.
Volgens mij is de post dan toch sneller.   :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Amice op dinsdag 17 januari 2012, 06:11:19
Wel n lekker snel antwoord dan(Not) 11 november email verstuurd en 17 januari antwoord.
Volgens mij is de post dan toch sneller.   :biggrinn:

:floet: Ik was degene die niet zo vlot was. Ik begin hier al aardig "pinoy-trekjes" te vertonen  :floet:

Ik kan in dit geval de  :nederlandsevlag: ambassade alleen maar een compliment geven. 14.00 mailtje verstuurd, 16.30 antwoord gekregen  :thumb:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Ik wou al zeggen :ikkeniebegrijp:
Ik heb ook geen slechte ervaringen met email wisseling met de ambassade, kan soms n dag duren maar dan heb je toch wel antwoord.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent