Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Financiële adoptie Roemenie

Gestart door Dedejo, dinsdag 13 december 2011, 17:04:32

Vorige topic - Volgende topic

Dedejo

Sinds een aantal maanden worden er 3 kinderen financieel geadopteerd, 2 meisjes door een familie in Nederland en 1 jongen door mij in Roemenié.
Is het mogelijk om deze kinderen met vakantie te laten komen naar Nederlan resp. Roemenié?
Als dat kan wat moet je er dan voor doen?

Breng het evangelie bij de mensen.
Bring the Gospel to the people.

bruno13

dedejo   ik denk dat het best is dit ergens anders te plaatsen
grtjs

Dedejo

Breng het evangelie bij de mensen.
Bring the Gospel to the people.

balikbayan

Vraag het eens aan Ad van den Berg   :floet:

innka3

Citaat van: Dedejo op dinsdag 13 december 2011, 17:04:32
Sinds een aantal maanden worden er 3 kinderen financieel geadopteerd, 2 meisjes door een familie in Nederland en 1 jongen door mij in Roemenié.
Is het mogelijk om deze kinderen met vakantie te laten komen naar Nederlan resp. Roemenié?
Als dat kan wat moet je er dan voor doen?


sorry  :offtopic: beter wat bruno13 zegt,maar ik lees al die topics eens door en volgens mij
  is dedejo het spoor een beetje bijster  :ikkeniebegrijp:
1 waarom laat je die gelovegen  geloven dat de nl regering je niet daar heen wil laten gaan  :negatief:
  het zal ze worst wezen waar je heen gaat,de heer beschermt je wel.toch of stel je de regering boven
 je geloof,lekker makkelijk je moet gewoon doen wat je hart zeg .ga heen en doe wat je moet doen .
2 waarom wil je met alle geweld  met je 70 j kind/eren adopteren je kan zo ook gewoon sponseren
  daar leren ze heer ook wel kennen en als je genoeg geeft krijgen ze ook nog een goede opleiding  :jajaja:
3 als je zonodig moet bekeren kun je dat beter dicht bij huis doen in volgens jouw dat goddeloze NL
  dat sodom en gomora (waar je wel adviezen van aanneemt om niet naar zuid PH te gaan),
 dus werk zat in nl , en ga  die kinderen daar sponseren en laat ze lekker daar op vakantie gaan.
:ontopic:
 

balikbayan

1. Liegen hoort bij geloven
2. Hij geeft graag liefde
3. NL kun je de lokale machthebbers moeilijker omkopen

Dedejo

Innka je leest niet goed.
1e: De kinderen worden financieel geadopteerd.
2e: Ik ga niet naar Zamboanga (gevaar) maar naar Surigao.
Ik ben van mening dat je het gevaar waar, dit forum mij voor gewaarschuwd heeft, niet moet opzoeken.

Ga je in Nederland kinderen financieel steunen; dan bestaat er grote kans dat de ouders problemen krijgen met de idiote belastingdienst in Nederland of met hun uitkering.
Er is een recessie in Nederland; weet je wel; dus de regering daar pakt wat ze pakken kan.
Ik woon allang niet meer in Nederland. (gelukkig)
Breng het evangelie bij de mensen.
Bring the Gospel to the people.

balikbayan

Dedejo

Ga aub naar een Roemenie forum er zijn hier weinig mensen die op je geleuter zitten te wachten of anderszins in je geinteresseerd zijn.

Het iq op ons forum staat al ter discussie en met jou erbij zakken we alleen maar verder af  :daag:

Verder hoop ik dat de grenzen nog lang dicht blijven en dat de Roemeense kindertjes vooral daar blijven, er word al genoeg gestolen in de EU