Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat kost een kokos plantage??

Gestart door kamperman, zaterdag 31 december 2011, 13:51:04

Vorige topic - Volgende topic

Amice

CitaatAls je met de bitterballen begint kun je mij er een paar sturen

Die heeft Rinus Besteben van voormalig Juris al gemaakt en waren toen best aardig gelukt,enkel de korst was te dik maar de ragout erg goed. Misschien verkoopt hij ze nu nog. :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Citaat van: Amice op woensdag  1 februari 2012, 03:34:32
CitaatAls je met de bitterballen begint kun je mij er een paar sturen

Die heeft Rinus Besteben van voormalig Juris al gemaakt en waren toen best aardig gelukt,enkel de korst was te dik maar de ragout erg goed. Misschien verkoopt hij ze nu nog. :weetikniet:

Staan nog altijd op het menu.
Maar het is toch geen voltreffer bij de Filipinos... Als er geen rijst bij is of het ziet er niet doorbakken/gekookt uit haken veel pinoys af.

Amice

Citaat van: Luke op woensdag  1 februari 2012, 05:12:43
Citaat van: Amice op woensdag  1 februari 2012, 03:34:32
CitaatAls je met de bitterballen begint kun je mij er een paar sturen

Die heeft Rinus Besteben van voormalig Juris al gemaakt en waren toen best aardig gelukt,enkel de korst was te dik maar de ragout erg goed. Misschien verkoopt hij ze nu nog. :weetikniet:

Staan nog altijd op het menu.
Maar het is toch geen voltreffer bij de Filipinos... Als er geen rijst bij is of het ziet er niet doorbakken/gekookt uit haken veel pinoys af.

Nah oke dan om Sir kano ook eens te laten watertanden :lachen:  Dit zijn ze.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

opinie

 :ontopic:

Een deel van een eigendom kopen in een gebied waar "the law of the land" heerst. Lees als: de wet staat mooi gedrukt, hebben wij niets mee te maken en de bolo zal beslissen.

Naar mijn mening is het vragen voor problemen.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Kano

Amice, bedankt hoor mijn asawa moest dweilen zoveel water liep uit mijn mond  bij het zien van de bitterballen :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag  1 februari 2012, 11:37:01
Amice, bedankt hoor mijn asawa moest dweilen zoveel water liep uit mijn mond  bij het zien van de bitterballen :lachen:

Met zulke bitter-ballen heb ik ook een dwijl nodig............. :lachen: :lachen:


Budgie

Citaat van: bananacreek op woensdag  1 februari 2012, 14:34:31
Citaat van: Kano op woensdag  1 februari 2012, 11:37:01
Amice, bedankt hoor mijn asawa moest dweilen zoveel water liep uit mijn mond  bij het zien van de bitterballen :lachen:

Met zulke bitter-ballen heb ik ook een dwijl nodig............. :lachen: :lachen:



Sorry Creech Ik niet want ik vind ze te groot en te wit Houd nu eenmaal niet voor niets van een Filipina
Mooi bruin, :jajaja: klein handje vol en ik ben gelukkig  :jajaja: :jajaja: :kusxe8:
Getting older beats the alternative -dying young

opinie

Citaat van: Budgie op woensdag  1 februari 2012, 21:08:10
Sorry Creech Ik niet want ik vind ze te groot en te wit Houd nu eenmaal niet voor niets van een Filipina
Mooi bruin, :jajaja: klein handje vol en ik ben gelukkig  :jajaja: :jajaja: :kusxe8:

Zo bleek en dat voor een Aussie! Foei!

Voor jou, Budgie, deze van toen ze nog op een dieet van in sinaasappelsap gedrenkte papieren zakdoekjes leefde.



Bananacreek zat volgens mij met zijn foto meer  :ontopic: en met zijn hoofd bij de maat van de kokosnoten.  :lachen:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Amice

Het ziet eruit als een lekker ding, maar kan toch  ook een nieuw soort bakvorm zijn voor tijgerbrood.  Ik denk dat het nadere bestudering nodig heeft.

Stuur dat maar even naar me op Opinie, dan zal ik het wel even wetenschappelijk onderzoeken.  :jajaja:
:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Nou, daar wil ik die bitterballen wel voor inruilen hoor  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn