Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

geen stempel in paspoort

Gestart door Fail_over, woensdag 21 oktober 2009, 10:08:14

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Citaat van: Guadalupe op woensdag 21 oktober 2009, 20:59:43
Ik heb zelf eens met een verlopen visum gezeten in de Filipijnen.
Ik kon vertellen wat ik wilde op de airport en ook de grond stewardessen die het voor me opnamen
maar ik kwam het land echt niet uit ! De Chef hield voet bij stuk.
Dus je word er niet zomaar uit geknikkerd zoals je beweerd.

Beste is naar de immigration te gaan je verhaal doen en alsnog een stempel halen.
Zo is het mij toen ook verlopen.

ben jij nog wel met die vlucht meegegaan, neem aan van wel en dat je een boete hebt betaald.
heb het nog een keer gedaan met 1 dag te laat, waren we met 3 man, 2 erdoor, 1 het haasje.
die kwam er toen vanaf met 1200 pesos, officieel is dat stukken hoger.
maar, ik gok het ook niet meer nu, ook niet voor een dag.

Guadalupe

Nee dus,ik mocht die vlucht niet mee !
Ook was ik platzak om het zo maar te zeggen.
Gelukkig kon ik bij een kennis geld lenen en kreeg ik onderdak bij een leuke filipina voor een paar dagen
totdat mijn visum gefixed was.
Was toen de moeite waard om het vliegtuig te missen.
Mijn reistas werd ook weer van boord gehaald.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Fail_over

het is geregelt nu. Ik heb nu toch een mooie stempel in m'n pas.
Oompie wilde niet vertellen hoe hij het voor elkaar had gekregen. Wel dat 'ze' heel erg benieuwd waren hoe ik het geflikt had om zonder stempel door te kunnen lopen. Maar ja, dat weet  ik zelf niet eens.
Nu maar fingers crossed bij het vertrek.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ganda


Zoals men ziet is alles mogelijk op de Phils. Illegaal ( hihihi ) binnenkomen en met op een illegale wijzeverkregen stempel het land verlaten.

:lachen:

Robert

Citaat van: ganda op vrijdag 23 oktober 2009, 09:37:52

Zoals men ziet is alles mogelijk op de Phils. Illegaal ( hihihi ) binnenkomen en met op een illegale wijzeverkregen stempel het land verlaten.

:lachen:


er is handel in die stempels, weet dat er werd bijverdiend daarmee, kostte wel wat, maar kon je dan maximaal een jaar blijven, zonder gezeur.