Hoe heeft men zijn vrouw leren kennen,datingsite,vrienden....?

Gestart door Cosyns Guy, donderdag 26 januari 2012, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Herbie op zondag 26 februari 2012, 13:04:30
met Lycamobile kost dat 27 cent per minuut, en meer dan een paar minuutjes moet dat niet zijn....

Dat is toch wel heel duur hoor om te bellen VoipAlot is momenteel de goedkoopste. Er zijn nog andere met de zelfste prijs maar deze is in  :dollareyes:  Altijd beter nog dan de zwakke  :eu:

voipalot zie ik 10.35 dollarcent per minuut, dat is inderdaad goedkoper, maar da's voice over IP é, ik doe dat ook wel met Janice met Skype, en dat kost dus 0 euro, maar het geeft niet altijd goeie kwaliteit....

het is wel erg leuk 2 kanalen tegelijk te gebruiken: Yahoo voor video, en Skype voor audio, en tegelijk kan je op alletwee 'schrijf'-chatten, video+audio op een van de twee tegelijk geeft bandbreedte problemen waardoor je gaat 'hangen'.

Om gewoon met gsm korte gesprekjes te doen hou ik het bij lycamobile (wat hier in belgië dus het mobistar netwerk gebruikt), het is nog geen euro per dag dat het mij kost.... Ik herinner me dat ik met mobistar belde in het begin dat ik Janice leerde kennen....serieuze factuurkes waren dat, zo'n 300 euro per maand....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Koen

stilletjes off topic aan t gaan, maar met easyvoip bel ik altijd. De kwaliteit is zoals bellen als naar een belgische gsm. (fastvoip is er ook nog, maar werkt soms niet zo goed). Verder is er nog altijd hallobuitenland, vindt ik ook nog altijd goed werken.

Google maar even voor tarieven...

Groeten,
Koen

her

Ik heb mijn filipijnse vriendin via tagged leren kennen.Daarna toegevoegd op fb en al vrij snel daarna volgde intens contact via skype, fb en via het bellen via telediscount
IK heb t gevoel dat telediscount niet duur is.

Budgie

Citaat van: her op zondag 26 februari 2012, 21:12:54
Ik heb mijn filipijnse vriendin via tagged leren kennen.Daarna toegevoegd op fb en al vrij snel daarna volgde intens contact via skype, fb en via het bellen via telediscount
IK heb t gevoel dat telediscount niet duur is.

Voor Nederland vaak een van de goedkoopste maar af en toe geven ze foute informatie over het te gebruiken nummer

Telediscount is echter voor de Belgen niet te gebruiken voor de Filippijnen

Wat voor Nederland wel leuk is aan Telediscount dat wij met de omringende landen en naar Engeland of de VS maar ook naar Hongkong en enkele andere landen gratis bellen als je in Nederland een vrij bellen abonnement heb bij KPN anders zelfde tarief als binnenland
Getting older beats the alternative -dying young

Digos


Er word hier off topic gegaan.

Ik heb ook men/ons verhaal.....uniek voor ons ja!!!

De andere leden hier hebben dat ook, ieder zen huisje zen kruisje.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

bruno13

 :thumb:
Citaat van: Digos op zondag 26 februari 2012, 23:32:55

Er word hier off topic gegaan.

Ik heb ook men/ons verhaal.....uniek voor ons ja!!!

De andere leden hier hebben dat ook, ieder zen huisje zen kruisje.

O0


[/quote

vvjoris

Citaat van: Digos op zondag 26 februari 2012, 23:32:55

Er word hier off topic gegaan.


Gesprekken evolueren....normaalste zaak dat er :offtopic: gegaan wordt.... in 80 % van de topics hier denk ik.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Myosotis

ik gebruik in NL vectone maar vind de kwaliteit van bereik erg ruk elke keer valt ie weg of gaat niet over
in duitsland gebruik ik dan weer Blau opzich wel wel goed voor elkaar betaal zelfde als vectone per min
en in belgie gebruik ik dan weer lyca en bevalt me ook wel

Pascal&Katiren

Asian dating maar voor we elkaar ontmoet hadden was er niets tussen ons

Pascal&Katiren