Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Etihad dit jaar ook naar Cebu

Gestart door ladgar, zondag 29 januari 2012, 09:25:04

Vorige topic - Volgende topic

ladgar


infas

deju, juist geboekt naar manilla terwijl we in cebu moeten zij....

vvjoris

waarom boek je niet rechtsreeks naar Cebu? Toch mogelijkheden genoeg? Alles behalve langs Manila voor mij....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bigfoot12345

Ik zou dit jaar ook opteren om direct naar Cebu te vliegen maar de terugweg van 26u zie ik echt niet zitten.

Rich

Met Cathay ben je op 16 à 17 uur in Cebu.
Rich de Nederbelg.

antzan

Met Cathay kan je ook heen Manila , terug van Cebu ,
of andersom .
kost on-line hetzelfde.
Foodmaster

bigfoot12345

Ik vraag me af van wanneer Etihad op Cebu zal beginnen vliegen en hoe hun verbinding is op de vlucht Cebu - Brussel.

ladgar

volgens onderstaand bericht stopt Qatar Airways met vluchten op Cebu vanaf 25 maart



http://airlineroute.net/2012/01/30/qr-dohceb-s12cxld/


infas

Citaat van: vvjoris op maandag 30 januari 2012, 19:22:33
waarom boek je niet rechtsreeks naar Cebu? Toch mogelijkheden genoeg? Alles behalve langs Manila voor mij....

Was 600 euro duurder....

Pascal&Katiren

Weet er iemand van de leden wat de beste manier is om mijn asawa naar Brussel  :belgiesmiley: te krijgen vanuit Cebu of Manila?
De vraag is niet of Cebu of Manila, maar de eenvoudigste vlucht naar Brussel
Mij werd afgeraden om KLM te gebruiken omdat het in :nederlandsevlag: soms problemen kan opleveren op schiphol :weetikniet:
Geen idee of dit daadwerkelijk voor problemen zou zorgen I.V.M. haar D-visum strax

Alvast bedankt

Groetjes

Pascal&Katiren


Herbie

Citaat van: Pascal&Katiren op vrijdag 17 februari 2012, 16:54:13
Weet er iemand van de leden wat de beste manier is om mijn asawa naar Brussel  :belgiesmiley: te krijgen vanuit Cebu of Manila?
De vraag is niet of Cebu of Manila, maar de eenvoudigste vlucht naar Brussel
Mij werd afgeraden om KLM te gebruiken omdat het in :nederlandsevlag: soms problemen kan opleveren op schiphol :weetikniet:
Geen idee of dit daadwerkelijk voor problemen zou zorgen I.V.M. haar D-visum strax

Alvast bedankt

Groetjes

Pascal&Katiren



Ik zou haar gewoon met Etihad laten vliegen. Qatar kan ook. Klm is het duurst.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Tinulang_Manok

Viegen met Qatar van Cebu naar Brussel betekent wel lang wachten in Doha (Qatar), en ik geloof dat de lijn binnenkort opgeheven wordt.
Amare et sapere vix deo conceditur

Phille

Citaat van: Herbie op vrijdag 17 februari 2012, 20:16:23
Citaat van: Pascal&Katiren op vrijdag 17 februari 2012, 16:54:13
Weet er iemand van de leden wat de beste manier is om mijn asawa naar Brussel  :belgiesmiley: te krijgen vanuit Cebu of Manila?
De vraag is niet of Cebu of Manila, maar de eenvoudigste vlucht naar Brussel
Mij werd afgeraden om KLM te gebruiken omdat het in :nederlandsevlag: soms problemen kan opleveren op schiphol :weetikniet:
Geen idee of dit daadwerkelijk voor problemen zou zorgen I.V.M. haar D-visum strax

Alvast bedankt

Groetjes

Pascal&Katiren



Ik zou haar gewoon met Etihad laten vliegen. Qatar kan ook. Klm is het duurst.

Is KLM het duurst, ik heb een recent een vlucht geboekt, met trein vanuit Brussel, voor 580,00 â,¬  :weetikniet:

Herbie

Citaat van: Phille op zaterdag 18 februari 2012, 00:13:23
Citaat van: Herbie op vrijdag 17 februari 2012, 20:16:23
Citaat van: Pascal&Katiren op vrijdag 17 februari 2012, 16:54:13
Weet er iemand van de leden wat de beste manier is om mijn asawa naar Brussel  :belgiesmiley: te krijgen vanuit Cebu of Manila?
De vraag is niet of Cebu of Manila, maar de eenvoudigste vlucht naar Brussel
Mij werd afgeraden om KLM te gebruiken omdat het in :nederlandsevlag: soms problemen kan opleveren op schiphol :weetikniet:
Geen idee of dit daadwerkelijk voor problemen zou zorgen I.V.M. haar D-visum strax

Alvast bedankt

Groetjes

Pascal&Katiren


Ik zou haar gewoon met Etihad laten vliegen. Qatar kan ook. Klm is het duurst.

Is KLM het duurst, ik heb een recent een vlucht geboekt, met trein vanuit Brussel, voor 580,00 â,¬  :weetikniet:



Ja ok ik begrijp je. Ik heb zelfs geboekt aan 488.94â,¬ dat is de goedkoopste vlucht dat ik ooit heb geboekt in 10 jaar tijd. KLM heeft een speciale stunt gedaan. Volgende maand ga ik voor de 18 keer. Normaal is klm nooit onder de 600 a 700â,¬. Probeer nu maar eens te boeken je zal verschieten van de prijzen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

mork2007

Citaat van: Phille op zaterdag 18 februari 2012, 00:13:23


Ik zou haar gewoon met Etihad laten vliegen. Qatar kan ook. Klm is het duurst.

Is KLM het duurst, ik heb een recent een vlucht geboekt, met trein vanuit Brussel, voor 580,00 â,¬  :weetikniet:
[/quote]

Ik denk dat KLM misschien wel duurder is in de omgekeerde richting.  De vraag was van Cebu of Manila richting Brussel dacht ik.

bigfoot12345

KLM is momenteel inderdaad goedkoopst en gaf begin dit jaar zeer mooie kortingen.
Toen ik in november 2010 naar de fillipijnen ging waren ze ook goedkoopst al week ik niet meer hoeveel ik betaalde.
Ik zit in procedure gezinshereniging en hoop binnenkort bericht te krijgen.
We hebben in onze visumaanvraag ingevuld dat Brussel de bestemming is van eerste binnenkomst in Schengenland dus ik denk dat onze opties beperkt zijn tot Etihad en Qatar.
Mijn vrouw is in Cebu dus ik zou liefst opteren om deze keer op Cebu te vliegen en niet naar Manilla maar de lange wachturen in Doha op de terugweg zie ik eigenlijk niet zitten dus waarschijnlijk toch maar naar Manilla.

Pascal&Katiren

@ALLEMAAL

Bedankt voor de info alvast :thankyoufw5:

Het blijkt voor mij moeilijk te zijn een (goedkope ) enkele vlucht al dan vanaf MNL al dan vanaf CEB te kunnen  vinden naar  :belgiesmiley: die goedkoper is dan mijn heen  :smiley-philippines: en weer  :nederlandsevlag: vluchten van vorig jaar

Niet dat het veel uitmaakt, vond het alleen raar dat de meesten bijna net zoveel of hetzelfde in geval KLM 812â,¬ vroeg als wat ik betaalde voor heen en weer  :confused2:

Als der nog meer mensen een idee hebben lees ik dit graag  :biggrinn:

Rich

Meestal betaal je voor een enkele vlucht idd meer dan voor een retourvlucht, en dat zou te maken hebben met het risico dat de luchtvaartmaatchappij met een lege stoel moet terug vliegen.

Misschien beter om een retourticket te boeken en de terugvlucht bij aankomst te annuleren.



Rich de Nederbelg.

ladgar

Ik kan een enkele vlucht aanbieden MNL-BRU met mijn miles van Qatar Airways. voor 300 â,¬ + 129 â,¬ taxes = 429 â,¬ , enkel op de beschikbare data met Qmiles.