Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dutch food online

Gestart door Kano, dinsdag 31 januari 2012, 15:17:04

Vorige topic - Volgende topic

jim miata

Hij of zijn vriend Willem brengen de boodschappen netjes bij me thuis, ik betaal cash bij aflevering ging altijd goed, ik miss zn leverworst
ik geniet mijn pensioen in de tropen

boldy

Bedankt Amice heb het net gelezen. Nu heb ik toch al positieve reacties gelezen over zijn winkel en als hij gewoon netjes levert waarvoor je hebt betaald is het prima dacht ik zo.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: boldy op zaterdag 10 januari 2015, 09:26:37
Bedankt Amice heb het net gelezen. Nu heb ik toch al positieve reacties gelezen over zijn winkel en als hij gewoon netjes levert waarvoor je hebt betaald is het prima dacht ik zo.

Mja, Als hij dat doet zou dat idd het beste zijn maar men is gewaarschuwt.
Overigens zal ik niet beweren dat hij geen goede (food) produkten levert, dat kan hij best aardig.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

ik heb bij toine een keer of 5 besteld altijd ten volste tevreden geweest
mooi op tijd  en niet te duur
hij gaf me een mailtje dat hij een paar weken weg zou zijn om zijn zaak te verbouwen
en hij ging een paar weken naar nederland
van de week gaf hij een berichtje dat hij over een week of 6 weer online is
weet niet wat er fout is aan de dutch shop
hoop dat ie snel terug is
en ik mijn capucijners en boerenkool weer kan bestellen
en de sleepasperges voor mijn vrouwtje

Lenn

Citaat van: jim miata op zaterdag 10 januari 2015, 07:49:45
Citaat van: Lenn op donderdag  8 januari 2015, 14:58:19
Ik bestel al jaren bij pronki.Dit omdat zij de lekkerste kaas hebben voor een lage prijs.

Hij mag dan iets goedkoper zijn dan de grote merken maar het plezier valt gauw weg als je ziet dat de prijs zo ongeveer verdubbeld door de extreme verzend kosten. Ik koop hier in de super Frico Old Dutch Master 170 php voor 170 gram een peso per gram das 1000 Php voor een kilo, De Beemster oud komt op 1850 Php per kilo, Markt merk komt per kilo op 790 Php, Markt merk Hollander oud komt op 730 Php de kilo, old Amsterdam komt op ca 950 Php per kilo,  ik heb van alle de grootst verkrijgbare stukken gekozen voor een zo eerlijk mogelijk vergelijk. als je alleen kaas besteld zou het kunnen dat je iets voordelige uitkomt als 100% toeslag voor het verzenden, want je hebt met stappen te maken, ik zie de verzendprijs oplopen met iedere zoveel kilo, mischien kan je op de website van Pronki vinden waar die drempels precies liggen, zorg dan dat je er kwa gewicht binnen blijft. Als de kaas deel uitmaakt van een totaal assortiment boodschappen kom je op ongeveer 100% toeslag verzendkosten, dat betekend dat je voor je kaas het dubbele betaald, dan is die Frico hier overal verkrijgbaar zo gek nog niet.
Ik bestel altijd 10 kg en dan zijn de verzendkosten 5,80 euro de Kg oftewel 307php bij de huidige koers.Dus 790 + 307 = 1097 en geen 100% toeslag.Als je 2 kg besteld wel.Een pakket van 2 kg word wel erg duur wbt. de verzenkosten.(zit je inderdaad op 100%)
Wist je dat je die oude kaas makkellijk een half jaar kan laten liggen?Ikzelf bestel meestal de jonge komijn en jonge kaas die 530+307 kosten bij een pakket van 10kg.Deze kaas is vergelijkbaar met beemsterkaas.
De old Amsterdam van pronki kun je beter niet bestellen want die is niet vacuum verpakt en komt niet goed aan.
Dan heb je wel kwaliteitskaas.Tevens bestel ik ook andere producten zoals rookworst etc.
Wat ik al eerder heb getracht te vertellen(in een ander topic) is dat je gelijk 10Kg(of 20) moet bestellen ivm. de verzendkosten.

Amice

Citaat van: Lenn op zaterdag 10 januari 2015, 10:58:11
Citaat van: jim miata op zaterdag 10 januari 2015, 07:49:45
Citaat van: Lenn op donderdag  8 januari 2015, 14:58:19
Ik bestel al jaren bij pronki.Dit omdat zij de lekkerste kaas hebben voor een lage prijs.

Hij mag dan iets goedkoper zijn dan de grote merken maar het plezier valt gauw weg als je ziet dat de prijs zo ongeveer verdubbeld door de extreme verzend kosten. Ik koop hier in de super Frico Old Dutch Master 170 php voor 170 gram een peso per gram das 1000 Php voor een kilo, De Beemster oud komt op 1850 Php per kilo, Markt merk komt per kilo op 790 Php, Markt merk Hollander oud komt op 730 Php de kilo, old Amsterdam komt op ca 950 Php per kilo,  ik heb van alle de grootst verkrijgbare stukken gekozen voor een zo eerlijk mogelijk vergelijk. als je alleen kaas besteld zou het kunnen dat je iets voordelige uitkomt als 100% toeslag voor het verzenden, want je hebt met stappen te maken, ik zie de verzendprijs oplopen met iedere zoveel kilo, mischien kan je op de website van Pronki vinden waar die drempels precies liggen, zorg dan dat je er kwa gewicht binnen blijft. Als de kaas deel uitmaakt van een totaal assortiment boodschappen kom je op ongeveer 100% toeslag verzendkosten, dat betekend dat je voor je kaas het dubbele betaald, dan is die Frico hier overal verkrijgbaar zo gek nog niet.
Ik bestel altijd 10 kg en dan zijn de verzendkosten 5,80 euro de Kg oftewel 307php bij de huidige koers.Dus 790 + 307 = 1097 en geen 100% toeslag.Als je 2 kg besteld wel.Een pakket van 2 kg word wel erg duur wbt. de verzenkosten.(zit je inderdaad op 100%)
Wist je dat je die oude kaas makkellijk een half jaar kan laten liggen?Ikzelf bestel meestal de jonge komijn en jonge kaas die 530+307 kosten bij een pakket van 10kg.Deze kaas is vergelijkbaar met beemsterkaas.
De old Amsterdam van pronki kun je beter niet bestellen want die is niet vacuum verpakt en komt niet goed aan.
Dan heb je wel kwaliteitskaas.Tevens bestel ik ook andere producten zoals rookworst etc.
Wat ik al eerder heb getracht te vertellen(in een ander topic) is dat je gelijk 10Kg(of 20) moet bestellen ivm. de verzendkosten.

Dat had ik inmiddels ook al begrepen maar het is wel een leuk assortiment waar je wat mee kunt en goedkoper  dan anderen die ik gezien heb.
Een paar produkten kan ik nog niet vinden zoals andijvie maar ik ben al bezig daar te bestellen.
Hoelang is de levertijd daar Lenn?

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lenn

De levertijd naar Davao is zo'n 3 weken en naar Mnl zo'n 2 weken.Betaal met paypal en krijg het trackingnr.Heb een paar keer gehad dat ik geen trackingnr. kreeg.Message gestuurd en volgende dag alsnog het trackingnr.Andijvie heb ik ook niet gezien.Gelukkig kan ik deze dus vers en organisch kopen.(400php kg.)Heb ook boerenkool uit een potje geprobeerd.Viel mij erg tegen.
W.b.t. de kaas zal je tevreden zijn zolang je maar de vers gesneden producten koopt.Deze word goed vacuum verpakt en bij aankomst alleen het overtollig vet wegvegen.
Pronki is de goedkoopste supermarket online en in al die jaren is er nooit wat fout gegaan.Krijg netjes een mailtje als er problemen zijn met een product.
Zag laatst nog een nieuwe webwinkel die iets van 35 euro voor 10kg aan verzendkosten rekenen.Helaas word dat verwerkt in de prijzen v/d producten.
Pronki is de enigste webwinkel die mijnmarkt kaas verkoopt.Vroeger toen ik nog in Nl. woonde had ik meestal beemster exclusief van de kaasboer.Ze smaken bijna hetzelfde, alleen de prijs maakt het verschil.
In mei/juni hebben ze ook graskaas.Ik heb geen aandelen pronki maar ben een tevreden klant.

Luke

Wordt dat met de post verstuurd??


Lenn

Citaat van: Luke op zaterdag 10 januari 2015, 12:35:06
Wordt dat met de post verstuurd??


Jazeker.Nl. post.Heb ik wel aandelen in.Dus geen customs.

jim miata

Citaat van: Amice op zaterdag 10 januari 2015, 11:07:54
Citaat van: Lenn op zaterdag 10 januari 2015, 10:58:11
Citaat van: jim miata op zaterdag 10 januari 2015, 07:49:45
Citaat van: Lenn op donderdag  8 januari 2015, 14:58:19
Ik bestel al jaren bij pronki.Dit omdat zij de lekkerste kaas hebben voor een lage prijs.

Hij mag dan iets goedkoper zijn dan de grote merken maar het plezier valt gauw weg als je ziet dat de prijs zo ongeveer verdubbeld door de extreme verzend kosten. Ik koop hier in de super Frico Old Dutch Master 170 php voor 170 gram een peso per gram das 1000 Php voor een kilo, De Beemster oud komt op 1850 Php per kilo, Markt merk komt per kilo op 790 Php, Markt merk Hollander oud komt op 730 Php de kilo, old Amsterdam komt op ca 950 Php per kilo,  ik heb van alle de grootst verkrijgbare stukken gekozen voor een zo eerlijk mogelijk vergelijk. als je alleen kaas besteld zou het kunnen dat je iets voordelige uitkomt als 100% toeslag voor het verzenden, want je hebt met stappen te maken, ik zie de verzendprijs oplopen met iedere zoveel kilo, mischien kan je op de website van Pronki vinden waar die drempels precies liggen, zorg dan dat je er kwa gewicht binnen blijft. Als de kaas deel uitmaakt van een totaal assortiment boodschappen kom je op ongeveer 100% toeslag verzendkosten, dat betekend dat je voor je kaas het dubbele betaald, dan is die Frico hier overal verkrijgbaar zo gek nog niet.
Ik bestel altijd 10 kg en dan zijn de verzendkosten 5,80 euro de Kg oftewel 307php bij de huidige koers.Dus 790 + 307 = 1097 en geen 100% toeslag.Als je 2 kg besteld wel.Een pakket van 2 kg word wel erg duur wbt. de verzenkosten.(zit je inderdaad op 100%)
Wist je dat je die oude kaas makkellijk een half jaar kan laten liggen?Ikzelf bestel meestal de jonge komijn en jonge kaas die 530+307 kosten bij een pakket van 10kg.Deze kaas is vergelijkbaar met beemsterkaas.
De old Amsterdam van pronki kun je beter niet bestellen want die is niet vacuum verpakt en komt niet goed aan.
Dan heb je wel kwaliteitskaas.Tevens bestel ik ook andere producten zoals rookworst etc.
Wat ik al eerder heb getracht te vertellen(in een ander topic) is dat je gelijk 10Kg(of 20) moet bestellen ivm. de verzendkosten.

Dat had ik inmiddels ook al begrepen maar het is wel een leuk assortiment waar je wat mee kunt en goedkoper  dan anderen die ik gezien heb.
Een paar produkten kan ik nog niet vinden zoals andijvie maar ik ben al bezig daar te bestellen.
Hoelang is de levertijd daar Lenn?



Andijvie in davao hier: Organic Vegetables  op facebook
ik geniet mijn pensioen in de tropen