Zest Air Philippines - a horrible passenger experience

Gestart door TheDolphin, zaterdag 4 februari 2012, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Ik kwam dit artikel tegen op internet over nare ervaringen met Zest Air. http://www.batangyagit.com/zest-air-philippines/  :link:
Zijn er mensen die ook slechte ervaring hebben met Zest Air? Ik heb wel gelezen dat CebuPacific nare streken had en ook gehoord van reizigers persoonlijk. Dit artikel op internet kan ook een soort antireclame zijn om de concurrentie zwart te maken.  :denk:

Kano

Over Zest air heb ik meerdere keren gelezen dat er problemen waren. O.a. vliegtuig vol, te laat vertrekken, slechte service. Wordt ook wel Pest Air genoemd. Zelf heb ik echter geen problemen met ZA gehad en ze zijn goedkoop.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luke

Met eenderwelke airline kun je slechte ervaringen hebben.
In de jaren 80 en 90 zelfs met Singapore Airlines en Cathay Pacific welke toen toch hoog aangeschreven stonden.
Je moet er juist maar dat slechte moment aanwezig zijn...

In China vloog men destijds domestic routes met ouwe tupolev's en antonov's. Het was altijd maar hopen dat je heel aankwam. De ene na de andere viel uit de lucht. Eentje waar is een week voordien nog mee gevlogen had. Uiteindelijk zijn ze gestopt met die ouwe bakken. Het laatste museumstuk waarmee ik naar Lhasa vloog was een B707. Blijkbaar van de weinigen die toen op die hoogte konden landen....

bananacreek

Een hoop klachten betreffende Cebu Pacific de laatste maanden............ :negatief: :negatief:


bigfoot12345

Welke klachten?
Ik verkies eigenlijk altijd om met Cebu Pacific te vliegen hoewel mijn vluchten met air phill express ook telkens goed waren.

bananacreek

Citaat van: bigfoot12345 op zondag  5 februari 2012, 11:42:52
Welke klachten?
Ik verkies eigenlijk altijd om met Cebu Pacific te vliegen hoewel mijn vluchten met air phill express ook telkens goed waren.

Vaak te laat en uitvallende vluchten en een Amerikaanse vriend van mij heeft ook slechte ervaringen gehad op Manila Domestic airport.........maar ikzelf heb er maar weinig mee te maken omdat ik id de laatste 11 jaar nooit gevlogen heb vanuit Dumaguete of waar dan ook... :neeneenee:

Dus dit is alleen wat ik van anderen hoorde............

Amice

#6
ik heb het afgelopen jaar nogal wat tickets geboekt met Zest air en ook Airphilexpress en op 1 geval na dat Zest air vertraging had zijn alle vluchten correct verlopen.(waren overigens wel door mij betaalde maar niet zelf gevlogen vluchten)

Overigens heb ik zelf meer op met airphilexpress, alleen al vanwege de tijden en toch goede service die ik mocht mee maken.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Paar keer gevlogen met Zest en geen problemen mee gehad.
Rich de Nederbelg.

xav

2x maal met zest air... 1 keer toch wel een vertraging van 5 uur aan ons been gehad... was bijna een revolutie ontstaan in de vertrekhal  :lachen:

Paring Belga

Heen en weer gegaan met Cebu Pacific en eens terug met het vliegtuig naar Manila rond 19:30, altijd een half of een uurtje te laat aankomen op het vliegveld waar je moet vertrekken om weer naar Manila te vliegen.  Doch, eens in de lucht, than is it smooth flying.