Zest Air Philippines - a horrible passenger experience

Gestart door TheDolphin, zaterdag 4 februari 2012, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata




Zouden ze die propeller vliegtuigen nog gebruiken ?


Blijkbaar gaan hun internationale vluchten enkel noordwaarts.  http://www.filippijnen.org/index.php/topic,5703.msg34755.html#msg34755









Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

#12
Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 17:19:56



Zouden ze die propeller vliegtuigen nog gebruiken ?


Blijkbaar gaan hun internationale vluchten enkel noordwaarts.  http://www.filippijnen.org/index.php/topic,5703.msg34755.html#msg34755

Ja hoor, die worden wereldwijd gebruikt.

Is een De Havilland Dash8
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 17:05:20


Als je wil, zetten ze je af in je tuin.








Geweldig die foto, dat is dus de kick die me geeft in de Filippijnen ze nemen het niet zo nauw daar  :lachen:

Amice

 :lachen:

Wel eens van photoshop gehoord?

Als n plane zo laag over een weg vliegt dan zullen er toch minstens stoplichten moeten zijn om het voorrang te geven. Zo niet zal het n verboden weg zijn voor bussen en vrachtauto's.  :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Weinig verkeer te zien op die weg.  maar vraag me af of die foto wel gesshopt is.  Hier in puerto princesa is het een koud kunstje om een dergelijke foto to maken.  het Cebupacific toestel van 12 uur kwam net aan  en voor mijn gevoel scheelde dat niet veel of het dak van de auto was eraf.   Net weer geen camera bij de hand  :negatief:

O.B.Bommel



Citaat van: TheDolphin op woensdag  8 februari 2012, 22:54:55
Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 17:05:20
Als je wil, zetten ze je af in je tuin.
Geweldig die foto, dat is dus de kick die me geeft in de Filippijnen ze nemen het niet zo nauw daar  :lachen:
Op St. Maarten doen ze hetzelfde met een 747 (foto's niet bij de hand), dus zo bijzonder is het eigenlijk niet.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Lenn

Ik heb nog een keer in zo'n ding gezeten naar boracay.Toen het begon te regenen kwam het van alle kanten naar binnen :denk:

Luke

Citaat van: TheDolphin op woensdag  8 februari 2012, 22:54:55
Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 17:05:20


Als je wil, zetten ze je af in je tuin.








Geweldig die foto, dat is dus de kick die me geeft in de Filippijnen ze nemen het niet zo nauw daar  :lachen:

Als je goed kijkt op de achtergrond (onder het vluigtuig) staat er iemand met een slagboom neer met daarachter bromfietsen. Dus het is wel onder controle.

Mawibata

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag  9 februari 2012, 06:43:08


Citaat van: TheDolphin op woensdag  8 februari 2012, 22:54:55
Citaat van: Mawibata op zondag  5 februari 2012, 17:05:20
Als je wil, zetten ze je af in je tuin.
Geweldig die foto, dat is dus de kick die me geeft in de Filippijnen ze nemen het niet zo nauw daar  :lachen:
Op St. Maarten doen ze hetzelfde met een 747 (foto's niet bij de hand), dus zo bijzonder is het eigenlijk niet.[/size]




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.