Oud en nieuw 2011-2012 : 40 dagen "het leven zoals het is" ...

Gestart door jiggy, dinsdag 6 maart 2012, 07:55:09

Vorige topic - Volgende topic

jiggy

In" Even voorstellen / Introduction > Arsène & Sandra" postte ik reeds het relaas van Sandra's verblijf in de herfst 2011.
Mijn wedervaren van mijn 40 dagen in Caloocan City breng ik hier.

Verwacht jullie niet aan adembedenemde plaatjes van landschappen en resorts, maar .. een impressie van "het leven zoals het is"....


Het was dus amper 3 weken aftellen tussen haar terugkeer naar de Phils en vooraleer ik naar Sandra kon reizen.
Hard werken intussen om al mijn werk hier gedaan te krijgen of op orde te stellen, want... ik ging "overwinteren" op de Phils....

Nooit voordien was ik 40 dagen van huis, amper de helft.
Dat vergt de nodige voorbereiding, want.. ik ben zelfstandig en .. woon niet op een appartement.
Een greep uit mijn agenda van de laatste week en dagen :
- een tuin aanplanten (op een regendag, zodat ik .. halfziek naar de Phils vertrok...)
- mijn huis opruimen, hier en daar afsluiten, diepvries leegmaken, ...
- nog twee vergaderingen, ja zelfs de avond voor ik vertrok
- regeling treffen voor de verzorging van mijn schapen en kippen...
- mijn hond Flash wegbrengen bij vrienden ...
- mijn paperassen bij de boekhouder brengen en de nodige facturen nog betalen
- documenten op mijn laptop copiëren , zodat ik ook in de Phils nog wat kon werken
- kopies nemen uit grondplannen, zodat ik voorbereidende schetsen kon maken voor 2 nieuwe projecten ,...
- MIJN VALIES MAKEN... hahaah

Ja... dit laatste gebeurde pas.. om 4 u in de morgen en ... om 6 u zou mijn zoon hier staan om we naar Antwerpen Centraal te brengen.