Bejaarde heeft snelste internetverbinding ter wereld

Gestart door bananacreek, donderdag 15 maart 2012, 16:09:13

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een 75-jarige Zweedse vrouw heeft momenteel de allersnelste internetverbinding ter wereld. Met haar 40 gigabit per seconde-connectie kan ze in theorie een film in Full HD-kwaliteit in twee seconden downloaden.

Een Zweedse dame van 75 heeft de snelste internetverbinding ter wereld.

De vrouw, Sigbritt Löthberg, heeft de supersnelle verbinding te danken aan haar zoon, internetexpert Peter Löthberg. Hij zet zich al sinds de jaren '80 in voor de verspreiding van snel internet in zijn thuisland. Dankzij zijn onderzoek op het gebied van dataoverdracht kan zijn moeder nu theoretisch gezien 1.500 HD-tv-kanalen tegelijkertijd kijken.

Löthberg heeft een techniek ontwikkeld waardoor twee routers data kunnen versturen over een glasvezelverbinding van 2.000 kilometer lang zonder tussenstations. "Ik wilde laten zien dat er meer manieren van dataoverdracht zijn dan alleen via koperen kabels en telefoondraden," aldus de netwerkexpert tegenover de Zweedse nieuwssite TheLocal.se.

source:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/11723102/__Bejaarde_heeft_snelste_internetverbinding_ter_wereld__.html




Fail_over

Er komt een tijd dat je niet alleen een pizza kunt bestellen via internet, maar dat ze hem ook bezorgen via internet.

Let op mijn woorden!!   :jajaja:

:lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Kano

Ja en dan kun je die pizza ook via internet opeten zeker :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Yep tegen die tijd worden er automatieken met de monitor meegeleverd.    :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent