huisje bouwen in sapalibutad pampanga angeles

Gestart door bruno13, donderdag 26 april 2012, 08:50:27

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

ik ben ook erg benieuwd  naar de bouw. en natuurlijk naar de kosten van zulks hehe.


jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

boldy

als ik het goed zie op de kaart staat jullie huis niet ver van waar mijn vriendin woont . zij woont in northville 15 cutud . dat is een wijk  die is gebouwd door de overheid omdat de mensen die naast de railraod woonde weg moesten. sorry voor  :offtopic:.
ik ben ook wle benieuwd naar hoe jullie huis eruit ziet . in iedergeval proficiat met jullie nieuwe huis  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

boldy     juist dat is niet ver daar vandaan      foto s hmm dat is een ramp voor mij   

innka3

ja,op sommige forums kun je gelijk je foto er op plaatsen,maar zie onder dan lukt het ook wel.

http://www.filippijnen.org/index.php/topic,43.0.html

bruno13

  zie hier de foto s hoop ik toch
huisje 8 op 6 meter met verdiep,vragen? vraag maar

dolfijn76

Bruno 1 foto is alvast gelukt

Proficiat met de bouw en veel geluk ermee!

bruno13


bruno13


Kano

Fijn dat het gelukt is, misschien dat je ze ook wat groter kunt plaatsen. Ze zijn nu wat aan de kleine kant.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bruno13