huisje bouwen in sapalibutad pampanga angeles

Gestart door bruno13, donderdag 26 april 2012, 08:50:27

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: boldy op woensdag 15 augustus 2012, 13:34:08
ik weet van me vriendin dat het echt heel veel regend daar , iki hoor haar alleen maar klagen dat he zo giet en zei woont vlakbij  waar bruno zijn huissie laat bouwen . en ik denk dat vandaar ook het cement groen van de algen ziet . weinig zon en veel regen .
Beetje Belgisch weer dus maar veel warmer?

Pjottr

Hallo Bruno
Zou ik mogen vragen hoeveel je dit allemaal kost? All in All?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bruno13

boldie   foto s zijn gisteren genomen,en ja het regent veel maar het ziet nog ni groen
pjotrr   natuurlijk mag je dat weten,nog even geduld en ik zal  het doorgeven,moet nog de finiched touch gedan worden en dan heb ik er een beter oog op
josv     zo erg is het daar niet hoor
guy     dat denk ik niet

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

inderdaad ik zie het nu ook



voila se,en volgende week zie ik het zelf

boldy

in het echt zie je alles altijd beter dan op een foto. ben echt benieuwd  als alles klaar is . goeie reis alvast en we wachten weer op de nieuwe foto's  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

dat is waar boldy
mercikes yoehoeeeeeeeeee het is voor niet lang maar ben toch blij dat ik kan vertrekken
dat moesten ze eens weten hoe sommige mensen zo blij kunnen zijn dat ze hunne asawa zien an zouden ze misschien meer visums aflleveren :neeneenee:

bruno13








we zijn goe bezig,afwerking,de grills,tegels,loodgieterij,en verven en het is klaar
good job

boldy

kijk aan dat gaat er al op lijken dan . nog ff geduld en kunnen je in jullie nieuwe huis verblijven  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Baliw-katok

Mooi  zo, gaat goed vooruit.  :thumb:

En hopelijk nog altijd binnen 't budget ...