Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

welk bedrag per maand stuurt uw lief naar u op?

Gestart door PHwaarde, dinsdag 24 juli 2012, 15:24:19

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Met de alsmaar dalende â,¬ koers & harder wordende PHP in het achterhoofd, is het wellicht tijd geworden op een nieuw topic te openen: Welk bedrag per maand stuurt uw lief naar u op?  :weetikniet:

vvjoris

 :ikkeniebegrijp:
Hebben we dit topic niet al?

Mijn lief stuurt in ieder geval niks op.....ik ben steeds diegene die stuurt.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

PHwaarde

Dat bedoel ik dus, een nieuw topic. Meestal gaat de geldstroom opwaarts richting  :smiley-philippines:  :biggrinn:
Het omslagpunt komt echter iedere dag een beetje dichterbij

Digos


Wala  :lachen:

Nu mag nog de â,¬ helemaal op zen gat vallen......dan moet ik geen steun verwachten vanuit de  :smiley-philippines:

Maar een lief dat geld opstuurt naar  :belgiesmiley: ......zie ik wel zitten, maar zijn heel moeilijk te vinden in de phils  :ikkeniebegrijp:

LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Citaat van: Digos op dinsdag 24 juli 2012, 15:47:17

Wala  :lachen:

Nu mag nog de â,¬ helemaal op zen gat vallen......dan moet ik geen steun verwachten vanuit de  :smiley-philippines:

Maar een lief dat geld opstuurt naar  :belgiesmiley: ......zie ik wel zitten, maar zijn heel moeilijk te vinden in de phils  :ikkeniebegrijp:



Naast mijn vrouw wil ik wel zo e lief vinden  :happy:

:lachen: :lachen: :lachen:

koy

belachelijk om zo'n topic aan te maken

komt toevallig van een Nederlander... sorry maar dit is erover!
leven en laten leven...

Rich

Citaat van: koy op dinsdag 24 juli 2012, 21:04:27
belachelijk om zo'n topic aan te maken

komt toevallig van een Nederlander... sorry maar dit is erover!

:jajaja: :thumb: er zijn dus blijkbaar toch nog mensen die in Sinterklaas geloven  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Kano

Denk niet dat er een rijke pinay is die geld stuurt naar een armoedige BE of NL  :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Niet naar be/nl neem ik aan, maar als een be/nl er hier in de phils arm is, dan is dat toch meestal de filipina die de buitenlander helpt.
En in zeer weinig gevallen de be/nlers hier ten lande, ik maak dienaangaande nog wel eens wat mee met die rakkers hier.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy


SaginBanana

#10
Citaat van: Quezonboy op donderdag 26 juli 2012, 00:22:37
Mijn ex stuurde mij zelfgemaakte "beads".  :thumb:

En ik kreeg magic sarap om mijn aangebrande kook gerechten toch nog lekker te maken, het mocht helaas niet baten  :lachen:

Voor de rest betaalt ze me maandelijks in natura, en dat is priceless :lachen:

Quezonboy

 :offtopic: :ontopic: Het gaat in dit topic om wat je lief op de Filipijnen naar jou stuurt als je in Nederland en / of Belgie bent, niet als je samenwoont met haar op de Filipijnen.  :ikkeniebegrijp:

Herbie

Vandaag een slofcigaretten gekregen van haar  :thumb: zo dat is mijn maand wedde  :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

SaginBanana

Citaat van: Quezonboy op maandag  6 augustus 2012, 17:58:19

En ik kreeg magic sarap om mijn aangebrande kook gerechten toch nog lekker te maken, het mocht helaas niet baten 

Voor de rest betaalt ze me maandelijks in natura, en dat is priceless
:offtopic: :ontopic: Het gaat in dit topic om wat je lief op de Filipijnen naar jou stuurt als je in Nederland en / of Belgie bent, niet als je samenwoont met haar op de Filipijnen.  :ikkeniebegrijp:

Die magic sarap stuurde ze me ook op naar Nederland hoor, en dat in natura ging via de webcam  :lachen:

her

De enige manier om je lief geld te laten verzenden naar Nederland is dmv het starten van een eigen zaakje.