Het Cebu consulaat strijdplan - wie heeft hier een toeristenvisum aangevraagd?

Gestart door Marinero, zaterdag 28 juli 2012, 04:59:13

Vorige topic - Volgende topic

Marinero

Nou het is gelukt hoor, mijn verloofde zit met een visum in het vliegtuig naar NL.

Uiteindelijk kijken ze nog wel redelijk naar je persoonlijke situatie. Dat mijn verloofde dus geen werk / grond / kinderen heeft in de Filipijnen maakte niks uit, ik denk dus echt het niks uitmaakt vanwege het feit dat ze een paspoort vol visa's heeft van andere landen.

Zoals een aantal leden al zeiden, als je op andere manieren kan onderbouwen dat ze "te vertrouwen" is dan krijg je alsnog een toeristenvisum.

Ook al heb ik me gefrustreerd geuit over het consulaat in Cebu, ze hebben netjes hun werk gedaan en hebben mijn verloofde vriendelijk en correct behandeld. Ik weet niet meer wat ik heb neergekrabbeld maar ik neem een hoop terug van wat ik gezegd heb.

Dus... het valt allemaal nog mee. Nu heb ik ook goede hoop op toekomstige visa's.

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Cosyns Guy

Citaat van: Marinero op zondag 29 juli 2012, 10:36:31
Ok, bij deze is de naam

Klootzak ®

een registered trademark.  :lachen:

Vraag mij dan af hoe ze een vrouwelijke klootzak moeten noemen ?  een clitogat ?

Kano

Marinero en verloofde, fijn dat het ondanks onheilspellende berichten toch gelukt is  :congratualtionsis0:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zondag 25 november 2012, 13:33:11
Citaat van: Marinero op zondag 29 juli 2012, 10:36:31
Ok, bij deze is de naam

Klootzak ®

een registered trademark.  :lachen:

Vraag mij dan af hoe ze een vrouwelijke klootzak moeten noemen ?  een clitogat ?

Ik heb geen relaties met het consulaat van Aboitiz in Cebu, maar ik werd ook goed behandeld en die vrouw (chief waarschijnlijk) heeft nu eenmaal een wat zagerijnig gezicht en is wat kortaf (soort zoekt soort?)

Misschien toch familie van mij?......... :weetikniet: :weetikniet:


josv

Citaat van: Marinero op zondag 25 november 2012, 12:45:25
Nou het is gelukt hoor, mijn verloofde zit met een visum in het vliegtuig naar NL.

Uiteindelijk kijken ze nog wel redelijk naar je persoonlijke situatie. Dat mijn verloofde dus geen werk / grond / kinderen heeft in de Filipijnen maakte niks uit, ik denk dus echt het niks uitmaakt vanwege het feit dat ze een paspoort vol visa's heeft van andere landen.

Zoals een aantal leden al zeiden, als je op andere manieren kan onderbouwen dat ze "te vertrouwen" is dan krijg je alsnog een toeristenvisum.

Ook al heb ik me gefrustreerd geuit over het consulaat in Cebu, ze hebben netjes hun werk gedaan en hebben mijn verloofde vriendelijk en correct behandeld. Ik weet niet meer wat ik heb neergekrabbeld maar ik neem een hoop terug van wat ik gezegd heb.

Dus... het valt allemaal nog mee. Nu heb ik ook goede hoop op toekomstige visa's.

Kijk, dat is nu gewoon eerlijk. Gewoon toegeven dat in jullie situatie in 1e instantie de regels totaal zijn vergeten cq niet gelezen maar na een paar maanden ( en de regels volgen ) alles op z'n pootjes terecht is gekomen. Veel geluk met je meisje in NL en zorg dat ze op tijd weer retour gaat. Anders heb je de volgende keer een ECHT probleem.

@Bananacreek : jij en die dame kunnen nog een leuk stelletje vormen in de toekomst, indien gewenst heb ik wel haar telefoonnummer voor je  :happy2: :kusxe8: :evil:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat@Bananacreek : jij en die dame kunnen nog een leuk stelletje vormen in de toekomst, indien gewenst heb ik wel haar telefoonnummer voor je   

Ik heb het al geprobeerd maar ze moet me niet, en toen vroeg ik waarom in Godsnaam?

Ze zei met luidruchtige stem zodat iedereen in dat kantoor het hoorde: " Your nose needs reconditioning first, because it looks like a backhoe"............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik zie helemaal niet wat er verkeerd is met mijn neus............ :denk: :denk: :denk:



1998