Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ervaring met China southern airlines

Gestart door Myosotis, maandag 6 augustus 2012, 21:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Lorre

Citaat van: her op vrijdag 28 juni 2013, 23:41:24Afgelopen jaar heb ik gevlogen met cathai pacific voor 605 euro all in totaal.  Die maatschappij is qua zitruimte nog beter dan singapore airlines. Alleen het eten en drinken vond ik veel minder van kwaliteit dan bij singapore airlines

Zowel met Cathay Pacific als met Singapore Airlines gevlogen, ze hebben identiek dezelfde beenruimte in economy: 32 inch, alleen zijn de stoelen van Singapore Airlines ietsje breder.  Qua service, eten en drank is Cathay Pacific in de verste verten niet te vergelijken met Singapore Airlines.

Zo kwamen ze bij Cathay Pacific langs met een dienbord vol ingepakte broodjes, 6 rijen voor me waren de broodjes op.  We zagen de stewardessen met niks meer langs komen en dus konden de achterste rijen op hun kin kloppen.  Vroeg je na een paar uur vliegen om je derde biertje, bekeken ze je van "je hebt er wel al twee gekregen"!! :negatief:

Bij Singapore Airlines kon je bij wijze van spreken om 15-20 biertjes vragen, ze werden met een brede smile gebracht.  Je hoeft je niet lam te zuipen op je vlucht, maar een biertje is wel lekker, niet? 

Nog een nadeel aan Cathay Pacific is maximaal 20 kg bagage, Singapore Airlines is 30 kg en vliegen met de A380 :applaus:.  Cathay Pacific, ze zullen nog veel naar Azië vliegen, maar wel zonder mij, nooit meer. :benweg:

Alex


[/quote]

Ik vlieg binnenkort met  Singapore airlines maar ik mag maar 20 kilo ruim bagage meenemen en maar 7 kilo handbagage. .
[/quote]

maar 20 KG, ik heb aan 15 genoeg...

innka3

Citaat van: boldy op woensdag 16 april 2014, 06:17:19
maar gewoon een 777-200 refitted .
oej,refitted is dat opnieuw opgebouwd  :denk: na een miljoen vlieguren  :confused2:  :happy2:

Pinocchio

Citaat van: innka3 op woensdag 16 april 2014, 08:47:42

oej,refitted is dat opnieuw opgebouwd  :denk: na een miljoen vlieguren  :confused2:  :happy2:


Nee, het betekend een upgrade naar een beter product.

Singapore airlines heeft in zijn 777 ook slechts 9 stoelen op een rij waar KLM en Etihad 10 stoelen plaatsen in hun 777 en dat is krap.

Singapore Airlines has invested nearly SGD$95 million to refit ten Boeing 777-200ER aircraft with new long-haul cabin products to provide customers with additional space and comfort. Business class seats will now convert into full-flat beds. In Business and economy, personal television displays have been made larger to 15.4 inches and 9 inches respectively. This aircraft will first operate between Singapore and Amersterdam and then will serve more destinations in Europe, India, South Africa, Australia, and New Zealand.

http://www.seatguru.com/airlines/Singapore_Air/Singapore_Air_Boeing_777-200_ER_new.php

Lorre


Alex

Op de airport sprak ik een pinay die in NL stage liep, op het gebied van "waste management" (afvalverwerking). Kijk die heeft het goed gezien, waar kansen liggen in de phil.

bananacreek

Citaat van: Alex op woensdag 16 april 2014, 13:18:37
Op de airport sprak ik een pinay die in NL stage liep, op het gebied van "waste management" (afvalverwerking). Kijk die heeft het goed gezien, waar kansen liggen in de phil.






Lorre

Citaat van: boldy op woensdag 16 april 2014, 17:32:28
Citaat van: Lorre op woensdag 16 april 2014, 12:01:44
Op de Singapore Airlines website lees ik toch 30kg > http://www.singaporeair.com/en_UK/travel-information/baggage-allowances/

dat kan zijn maar op mijn reservering staat tog echt 20 kilo, 30 kilo zal wel zijn als je business class  reist.

Toch niet, Boldy.  Onderstaande is gekopieerd van hun website.


yepyep

Citaat van: wiking op zondag  5 mei 2013, 14:50:43
vlieg binnenkort ook met China Southern heen. AMS-PEK-MAN. Voor 650â,¬, was te laat voor de 615â,¬. Voor dat geld mag je toch niet klagen. Als ik al die andere vluchten zie van 900/1000 wordt je toch naar van. Even kijkje nemen in Beijing of als er een lounge is slapen. Stopover duurt nl 11 uur. We zien het wel. Hiervoor met singapore airways en KLM gevlogen. Misscien volgend jaar met PAL? AMS-MAN  :weetikniet:. Als ze dan ook  :smiley-philippines: tarieven gaan gebruiken is het nog aantrekkelijk.

Het enige nadeel van vluchten via Being is dat je een lange stopover hebt. Als je over Being vliegt krijg je wel een hotelkamer toegewezen plus ontbijt of lunch. Vervolgens vlieg je naar Manila, alleen heb je dan nog een korte stopover in Xiamen, ik geloof dat dit alleen een kwestie is van landen en een uurtje wachten i.v.m. bijtanken o.i.d.

De keren dat wij met China Southern vlogen zorgde we er voor dat we alleen een stopover hadden in Ghangzou en vervolgens doorvlogen naar de bestemming.




Alex

is het hotel op het vliegveld. Want voor china heb je toch een visum nodig ?