Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

* Overzicht buslijnen

Gestart door Kano, dinsdag 21 augustus 2012, 11:54:44

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

vvjoris



Iets verkeerd?
Google blokkeerde wel al eerder 'harmless sites' maar hier verwijzen ze wel naar een andere site
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

@vvjoris  Weet niet of er iets verkeerd is. Heb de site van Pinoytravelbloggers geopend, maar niets onregelmatigs ontdekt. Dit is echter geen maatstaf want mijn OS is Linux en daarom praktisch ongevoelig voor virussen, malware etc.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

Citaat van: Kano op dinsdag 21 augustus 2012, 14:02:42
@vvjoris  Weet niet of er iets verkeerd is. Heb de site van Pinoytravelbloggers geopend, maar niets onregelmatigs ontdekt. Dit is echter geen maatstaf want mijn OS is Linux en daarom praktisch ongevoelig voor virussen, malware etc.
Google zal wel weer overdreven voorzichtig zijn... maar ik ga het hier toch niet opendoen, als mijn laptop crashed is mijn levenslijn doorgesneden  :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Mawibata



Thuis geen problemen,

en geeft via PC van Defensie ook geen enkele melding  :ikkeniebegrijp:  
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Kon gister niet op de site komen en ook vanavond bleef hij na een tijdje weer hangen en was geblokkeerd

werd bij de opmerkingen verwezen naar travelbloggers dat deze malware bevatte

Kan er nu wel weer op maar ja zal moeten zoeken welke ik heb gehad en welke niet want volgens de site is alles gelezen
Getting older beats the alternative -dying young