Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

nog goedkoper?

Gestart door robert van dijck, zondag 9 september 2012, 09:36:12

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Vertrek op 12 November, terug op 7 Februari. prijs  773â,¬ met China Southern, vertrek uit Amsterdam,
Gevonden via  www.skyscanner.net

mvgr

Robert

Ketelbinkie

Zeer zeker een leuke prijs voor een bijna 3mnd RT. Onvermeld blijft de transfer bij heen en terug reis! Wordt dat wortel schieten of slechts 2x een kwestie van een paar uurtjes wachten, dat maakt het toch voor menigeen een wereld van verschil tussen ja/nee boeken.

Mawibata

Citaat van: Ketelbinkie op zondag  9 september 2012, 11:59:56
Zeer zeker een leuke prijs voor een bijna 3mnd RT. Onvermeld blijft de transfer bij heen en terug reis! Wordt dat wortel schieten of slechts 2x een kwestie van een paar uurtjes wachten, dat maakt het toch voor menigeen een wereld van verschil tussen ja/nee boeken.


Dat klopt volkomen,

ons laatste verlof was met Emirates, de vlucht was meer dan OK.

Maar de ganse nacht doorbrengen in de (nochtans zeer prachtige) luchthaven van Dubai  :neeneenee:    :neeneenee:

Het was voor ons de tweede en tevens de laatste keer. 

Dan liever enkele euro's meer uitgeven.










Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

vvjoris

Bij e-bookers: â,¬ 772

Amsterdam - Manila November 12, 2012
Departs: Monday November 12, 2012
Amsterdam
Schiphol
Guangzhou
Baiyun
12:30
Monday
06:45
Tuesday

CZ308
China Southern Airlines
11h 15m
Change planes
2h 00m
Guangzhou
Baiyun
Manila
Ninoy Aquino Intl
08:45
Tuesday
11:10
Tuesday

CZ3091
China Southern Airlines
2h 25m
Total flight time 15h 40m
Arrives: Tuesday November 13, 2012
RETURN
Manila - Amsterdam February 07, 2013
Departs: Thursday February 07, 2013
Manila
Ninoy Aquino Intl
Guangzhou
Baiyun
05:35
Thursday
08:00
Thursday

CZ398
China Southern Airlines
2h 25m
Change planes
3h 55m
Guangzhou
Baiyun
Amsterdam
Schiphol
11:55
Thursday
05:55
Friday

CZ307
China Southern Airlines
13h 00m
Total flight time 19h 20m
Arrives: Friday February 08, 2013

Dit is via Guangzhou, ik weet niet of dat dezelfde shit als in Peking betekent....

Mocht ik op die data willen gaan dan deed ik BRU - CEB met Korean voor â,¬ 800 .... via Parijs en Seoul
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

O.B.Bommel

Citaat van: Mawibata op zondag  9 september 2012, 13:39:36
Dat klopt volkomen,
ons laatste verlof was met Emirates, de vlucht was meer dan OK.
Maar de ganse nacht doorbrengen in de (nochtans zeer prachtige) luchthaven van Dubai  :neeneenee:    :neeneenee:
Het was voor ons de tweede en tevens de laatste keer.  
...
Mee eens, gaat hem bij ons ook niet meer worden. Als er nu een betaalbare lounge bij zou zitten, maar ook dat is teveel gevraagd, rond de â,¬ 50 pp voor een uur of 2. Come on... 200 voor 4 uurtjes?

De ervaring was me nu ook na 1x al duidelijk.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

robert van dijck

Citaat van: Ketelbinkie op zondag  9 september 2012, 11:59:56
Zeer zeker een leuke prijs voor een bijna 3mnd RT. Onvermeld blijft de transfer bij heen en terug reis! Wordt dat wortel schieten of slechts 2x een kwestie van een paar uurtjes wachten, dat maakt het toch voor menigeen een wereld van verschil tussen ja/nee boeken.

Tijdens de heenvlucht       2u  wachttijd
Tijdens de terugvlucht       3u55min wachttijd

mvgr

Robert

Ketelbinkie

Citaat van: robert van dijck op zondag  9 september 2012, 16:49:08
Citaat van: Ketelbinkie op zondag  9 september 2012, 11:59:56
Zeer zeker een leuke prijs voor een bijna 3mnd RT. Onvermeld blijft de transfer bij heen en terug reis! Wordt dat wortel schieten of slechts 2x een kwestie van een paar uurtjes wachten, dat maakt het toch voor menigeen een wereld van verschil tussen ja/nee boeken.

Tijdens de heenvlucht       2u  wachttijd
Tijdens de terugvlucht       3u55min wachttijd

mvgr

Robert
De heenvlucht is prima. De terugvlucht, wat mij betreft al een uur te lang. Maar misschien kan je niet altijd alles hebben. Jij in ieder een goede vlucht in November a.s.

yepyep

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zondag  9 september 2012, 14:17:53
Citaat van: Mawibata op zondag  9 september 2012, 13:39:36
Dat klopt volkomen,
ons laatste verlof was met Emirates, de vlucht was meer dan OK.
Maar de ganse nacht doorbrengen in de (nochtans zeer prachtige) luchthaven van Dubai  :neeneenee:    :neeneenee:
Het was voor ons de tweede en tevens de laatste keer.  
...
Mee eens, gaat hem bij ons ook niet meer worden. Als er nu een betaalbare lounge bij zou zitten, maar ook dat is teveel gevraagd, rond de â,¬ 50 pp voor een uur of 2. Come on... 200 voor 4 uurtjes?

De ervaring was me nu ook na 1x al duidelijk.

Kun je niet meer 3.5 uur wachten in Dubai i.p.v. de 8 uur?

Er is een lounge bar waar je met de lift naar boven gaat. Ik geloof dat het daar goedkoper dan $50 was.

robert van dijck

Iedereen bedankt voor de info

mvgr

Robert

dolfijn76

In Dubai kan je wel overnachting krijgen als je een stopover hebt van meer dan 8 uur maar dan moet je via een agentschap boeken. Is mij toen daar verteld. Via het internet rechtstreeks gaat dit niet. Hoewel wel op de site staat dat je recht hebt op overnachting bij een stopover van meer dan 8 uur. Nu leuk is anders met een toen 1 jarig kind. Hoewel die had de tijd van zijn leven in het speelparadijs. (Tja hij had heel de vlucht geslapen van Cebu naar Dubai). Je kan wel naar het nummer bellen en het zo regelen