Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Informatie over de AOW

Gestart door Kano, maandag 17 september 2012, 13:16:32

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

BINGO............................. :happy:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy:



Ok...na een aantal keren van alles proberen en proberen het verstand te gebruiken....zit nog maar weinig in.. :confused2:  :confused2:  :confused2: .....maar de aanhouder wint .....@St. Peter: " Your Holyness....I am to busy now to die...next time na lang".... :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

@ Kano & Luke....: Dank u om een geestelijk gestoorde in zijn problemen bij te staan... :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Ik vecht en kom boven?... :weetikniet:  :weetikniet:


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Dank u van de beleefden ... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:  :happy:


bananacreek

CitaatKlanten van ING kunnen tot eind van dit jaar nog met hun TAN-code betalen. Daarna is het over en sluiten met de codes die klanten van een papieren lijst haalden of per sms kregen om betaalopdrachten te bevestigen.

De komende maanden worden alle particuliere klanten gefaseerd overgezet naar het vernieuwde Mijn ING, waar klanten op zowel hun laptop, smartphone, pc en tablet hun betaalopdrachten bevestigen via de app van de bank. In die app kun je zowel met een persoonlijke pincode als met je vingerafdruk inloggen en goedkeuring geven voor een transactie.

Op dit moment gebruiken 3,2 miljoen klanten de ING-app gebruiken. Dit aantal zal de komende jaren alleen maar toenemen verwacht de bank.

2,4 miljoen afhankelijk vanTAN-codes
Toch blijft er dan nog een grote groep die gebruik maakt van TAN-codes bij het internetbankieren via de site van ING. Van de 3,5 miljoen actieve gebruikers van de site zijn er 2,9 miljoen die TAN-codes via sms ontvangen en zo'n 600.000 die een papieren lijst hebben, zegt een woordvoerder van de bank.


Vanaf begin dit jaar is het ook mogelijk om betaalopdrachten via de site goed te keuren met de app, daar maken 1,1 miljoen klanten gebruik van. Dat betekent dat er op dit moment nog steeds 2,4 miljoen klanten afhankelijk zijn van de TAN-codes.

Alternatief
ING hoopt dat een groot deel van die klanten kunnen overstappen naar de app. Voor klanten die moeite hebben met de overstap heeft de bank uitlegvideo's gemaakt en is er in ieder van de 235 kantoren van de bank een 'digi-coach'.

Voor wie de app niet wil of kan gebruiken komt de bank eind 2018 met een alternatief. Maar wat dat alternatief gaat zijn, is nog niet bekend. Op dit moment worden mogelijkheden getest.

"Het wordt een alternatief dat bij die klanten past", zegt de woordvoerder, die niet kwijt wil aan welke opties wordt gedacht. Ze benadrukt dat ook de alternatieve methode gefaseerd wordt uitgerold. 



https://www.rtlnieuws.nl/economie/ing-stopt-na-ruim-30-jaar-met-tan-code

Kano

Op zich niet slecht dat de papieren TAN codes worden vervangen door mobiel bevestigen. 

TIP: Kijk als je bij mobiel bankieren hebt ingelogd bij instellingen > notificaties of "Push notificaties"  wel aan staan anders ontvang je geen bevestigingsvragen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Heb mijn activerings code wel ontvangen maar ik wacht eerst even met de mobiel bankieren.....

Luke

Citaat van: bananacreek op woensdag 21 maart 2018, 13:02:02
Heb mijn activerings code wel ontvangen maar ik wacht eerst even met de mobiel bankieren.....


Ik heb ook zo mijn reservaties met Mobiel Bankieren. De veiligheid van die mobiele bank-apps is voor mij nog niet bewezen.
Gebruik bijna 20 jaar PC bankieren en tot nu toe geen slechte ervaringen.