Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Visum

Gestart door BigM, dinsdag 18 september 2012, 16:31:06

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Tinulang_Manok op woensdag 19 september 2012, 19:52:25
Citaat van: BigM op woensdag 19 september 2012, 17:47:22
Citaat van: Fail_over op woensdag 19 september 2012, 17:03:02
Citaat van: BigM op woensdag 19 september 2012, 15:48:32
maar ik woon in limburg dus das een hele rit

Sorry dat ik het zeg hoor, maar als je daar al tegenop kijkt......

Zoek eerst eens een leuk vriendinnetje in België of Nederland, of desnoods eentje met een tintje in Spanje.  :weetikniet:

Voordat je je in het  :smiley-philippines: avontuur stort zal je toch een heel wat meer bagage mee moeten nemen. Heb je een goede (vaste) baan? Verdien je voldoende? Heb je een goede huisvesting? (Niet bij je ouders in) Ben je bereid diverse malen naar de  :smiley-philippines: te vliegen?
Ben je bereid $$$ naar de  :smiley-philippines: te sturen? Ben je bereid een complete studie te maken van alle regeltjes, formulieren, stempels en andere formaliteiten die gedaan moeten worden? Ben je eventueel bereid te trouwen? Enz. enz.

Start eerst eens met het GOED lezen van de sites van de Belgiesche ambassade in Manila, dus niet die in Antwerpen of Brussel, Manila.
Dan de site van DVZ. Dienst vreemdelingen zaken. Dan kan je zoeken op dit forum waar je ook een schat aan info zult vinden.
Ge eens bij je eigen gemeente langs en vraag daar eens wat het allemaal inhoud.

Suc6  :atyourservice:

daar heb ik allemaal al gelezen en ik weet er me te wachten staat hoor


Ja, dat dacht ik ook toen ik eraan begon, het is maar goed dat dat niet zo was, want als ik aan het begin had geweten wat me te wachten stond was ik er nooit aan begonnen :jajaja:
Tja,men moet er iets voor over hebben,miserie of niet vind ik.Heb ook een paar maal gevloekt maar doorgebeten en ben echt blij dat ik er toch voor gegaan ben.