Internet in de Filippijnen, meer bepaald in Cebu

Gestart door vvjoris, maandag 1 oktober 2012, 16:11:47

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

Citaat van: peldoman op maandag  5 september 2016, 15:06:01
Zeer slechte ervaring met PLDT, na verloop van een paar weken zakt de snelheid behoorlijk.
Kan je aanraden geregeld een speedtest te doen.

Verder heb je ze elke week aan de telefoon om te upgraden of iets anders te verkopen.
Dan heb ik een heel andere ervaring met PLDT, tot nog toe de minst slechte  :lachen: heb zowat alles uitgetest, PLDT steek er wel hoog bovenuit.
Wat dat verkopen of upgraden aanbelangd, is niet altijd PLDT, dikwijls spammers in naam van PLDT.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Bulldozer

Citaat van: Ronny55 op dinsdag  6 september 2016, 01:15:32
Citaat van: peldoman op maandag  5 september 2016, 15:06:01
Zeer slechte ervaring met PLDT, na verloop van een paar weken zakt de snelheid behoorlijk.
Kan je aanraden geregeld een speedtest te doen.

Verder heb je ze elke week aan de telefoon om te upgraden of iets anders te verkopen.
Dan heb ik een heel andere ervaring met PLDT, tot nog toe de minst slechte  :lachen: heb zowat alles uitgetest, PLDT steek er wel hoog bovenuit.
Wat dat verkopen of upgraden aanbelangd, is niet altijd PLDT, dikwijls spammers in naam van PLDT.
Mwah, wat PLDT voor P3500 krijgen we hier van Globe voor P2500. Zit dan geen tv bij. Waarom PLDT dan beter is?



peldoman

PLDT is ook niet beter, hier in de omgeving heeft bijna niemand PLDT, daar is een reden voor.

Luke

Er komt eindelijk wat beweging in het broadband landschap.

Adik

Heeft iemand recentelijk ervaring met PLDT/ Smart, bij voorkeur in de regio Cavite?

Nadat de verbinding met Globe om te huilen is, hebben we geprobeerd broadband aan te vragen bij bovengenoemde provider in Juli. Na een paar weken niets gehoord te hebben kwam men ineens op de proppen met een zogenaamde achterstallige rekening. Vervolgens waren ze een paar weken out of stock, hebben we bericht gehad dat men de volgende dag zou komen leveren, en na uitblijven van levering weer navraag te hebben gedaan komt men weer met het excuus out of stock. Als ik het goed en wel mag geloven (en ik dus niet doe) zijn ze nu dus al 3 maanden out of stock?  :mad1:

In de tussentijd ook nog bij Skycable geprobeerd maar eveneens geen reactie.

Iemand tips/ suggesties/ eenzelfde ervaring?   

Luke

Citaat van: Ronny55 op maandag  5 september 2016, 10:23:04
In CDO is nu PLDT fiber ter beschikking Speed, download 50 Mbs, upload 38 Mbs. mijn buurman is reeds aangesloten, mijn aanvraag is gedaan ,wachten op de installatie . Telefoon + Kabel tv inbegrepen  3500 peso... Niet echt goedkoop, maar voor die snelheid is me dat waard.  :weetikniet:


En hoe is de ervaring met de "nieuwe" aansluiting??  :denk:

Ronny55

http://www.speedtest.net/my-result/5976326810

Heb nu een fiber aansluiting, 2899 peso wel.  :thumb:  Online TV kijken geen probleem meer.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

tjenn

Citaat van: Ronny55 op woensdag 18 januari 2017, 06:48:31
http://www.speedtest.net/my-result/5976326810

Heb nu een fiber aansluiting, 2899 peso wel.  :thumb:  Online TV kijken geen probleem meer.

Een natte droom voor mij om zoiets te hebben nearby mijn huis.  :lachen: