Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

No TRO on cybercrime law

Gestart door josv, dinsdag 2 oktober 2012, 17:07:02

Vorige topic - Volgende topic

josv


No TRO on cybercrime law

MANILA, Philippines - The Supreme Court on Tuesday did not issue a temporary restraining order against the newly-passed Cyber Crime Law, paving the way for its full implementation on Wednesday.

Instead,the SC will decide Tuesday next week whether or not to issue a temporary restraining order (TRO) against the controversial measure. The petitions against the law were included in the en banc agenda of the SC.


http://www.philstar.com/Article.aspx?articleId=855169&publicationSubCategoryId=63
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

2 van Nene's facebook vrienden staan al op "zwart". Ik ken die mensen maar kan met de beste wil van de wereld niet achterhalen wat die nu aan "verkeerde" foto's op hun facebook hebben staan. Ikke nie begrijp !!!  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

yepyep

Een zwarte foto is een protest en die hebben ze er zelf opgezet :hoedjeaf:

josv

Citaat van: yepyep op dinsdag  2 oktober 2012, 17:30:06
Een zwarte foto is een protest en die hebben ze er zelf opgezet :hoedjeaf:

Ok, ik snap het nu. Heb nu me ook wat "ingelezen" in de PH-nieuwsberichten. Ben effe weg geweest dus alle hot-items zijn me 'n beetje ontgaan  :floet:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

gosternokke

Citaat van: yepyep op dinsdag  2 oktober 2012, 17:30:06
Een zwarte foto is een protest en die hebben ze er zelf opgezet :hoedjeaf:


begin te twijfelen, ik zie wel heel veel  :smiley-philippines:  facebook accounts met zwarte fotoos , en als ik dan verder naar beneden scroll zijn er ook diverse links zwart gemaakt.

Kan me niet voorstellen  dat mensen dat zelf gedaan hebben.  :weetikniet:

Luke


yepyep

#6
Je bedoeld deze?


████████████████████████████████████████████████. [STATUS BLOCKED.] (ʀepublic ᴀct ɴᴏ. 10175)

Dit zijn ook stille protesten.