Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

XZOOM coupons

Gestart door g, woensdag 17 maart 2010, 09:02:53

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: Rich op donderdag 15 april 2010, 10:02:36

Kosten bij Western-Union : 15.50 euro ..........Duur :negatief: voor een bedrag van 100 euro.


Ik kan fout zijn, maar waarom willen jullie steeds samenwerken met deze oplichters ( slechte koers, hoge transferkost )?
Het is al zo veel keer aangehaald om een bankpas van Argenta naar ginds te sturen....
Al duurt het dan nog een dag of 2 voor het effectief op de rekening staat, niets dan voordelen

Of zie ik het verkeerd ?

Rich

Citaat van: stip66 op donderdag 15 april 2010, 10:08:57
Citaat van: Rich op donderdag 15 april 2010, 10:02:36

Kosten bij Western-Union : 15.50 euro ..........Duur :negatief: voor een bedrag van 100 euro.


Ik kan fout zijn, maar waarom willen jullie steeds samenwerken met deze oplichters ( slechte koers, hoge transferkost )?
Het is al zo veel keer aangehaald om een bankpas van Argenta naar ginds te sturen....
Al duurt het dan nog een dag of 2 voor het effectief op de rekening staat, niets dan voordelen

Of zie ik het verkeerd ?

Je hebt uiteraard gelijk Peter, maar het moest effe snel gaan, en aangezien Xoom niet meer werkt deze keuze gemaakt. 1e en laatste keer overigens Met W Union.



Rich de Nederbelg.

g

Citaat van: stip66 op donderdag 15 april 2010, 10:08:57
Citaat van: Rich op donderdag 15 april 2010, 10:02:36

Kosten bij Western-Union : 15.50 euro ..........Duur :negatief: voor een bedrag van 100 euro.


Ik kan fout zijn, maar waarom willen jullie steeds samenwerken met deze oplichters ( slechte koers, hoge transferkost )?
Het is al zo veel keer aangehaald om een bankpas van Argenta naar ginds te sturen....
Al duurt het dan nog een dag of 2 voor het effectief op de rekening staat, niets dan voordelen

Of zie ik het verkeerd ?


western union is inderdaad goed gek
xoom werkt niet meer
en dan is er nog
moneytrans
ik heb mijn aanvraag ingediend maar weet nog steeds niks over hun koers
tis wel "maar" 5 e per transactie of het nu 20 euro of 2999 E is (voor meer moet je een formulier invullen enzo)

argenta lijkt nog steeds best maar
je kan wel onder nul gaan
(ik probeerde het en kreeg makkelijk 20 en dan nog s 50 van mijn rekening waar slechts 7 euro opstond, el te verstaan hier in Belgie in een fortis automaat, ze waren zeer boos toen ik vroeg hoe dat kwam bij argenta... en het kan geweigerd worden en je kaart kan geblokkeerd wanneer het meer voorkomt... maar bij welke bedragen ... dat konden ze niet zeggen)
je moet je kaart daar krijgen
voorlopig heb ik alleen DHL gevonden die het wil of kan doen (brieven tot 200g of 500g) het wordt 72 of 88 euro...ook niet niks natuurlijk...

voila laat je zinnig commentaar maar komen
;-)
:atyourservice:
g

Kano

Ben ook wel benieuwd naar de koers van Moneytrans. En rekenen zij inderdaad maar â,¬ 5 ook als je â,¬ 2.999 wil versturen?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

ladgar

De koers van moneytrans is een dagkoers , ze verandert dus elke dag , vooraleer  u een storting doet kunt u hen vragen wat de koers van de dag is , het staat ook op het betaalbewijs.
Zij geven een "goede" koers , veel beter dan westernunion.

boldy

ik snap niet dat je niet gewoon een extra rekening opend bij de bank waar je al zit .

je stuurt de pas op  en je stort je geld van je ene naar je andere rekening  en voila een kind kan de was doen .
sneller als zo kan je geen geld over maken zelf in het weekend .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

g

Citaat van: boldy op donderdag 15 april 2010, 17:44:59
ik snap niet dat je niet gewoon een extra rekening opend bij de bank waar je al zit .

je stuurt de pas op  en je stort je geld van je ene naar je andere rekening  en voila een kind kan de was doen .
sneller als zo kan je geen geld over maken zelf in het weekend .


klinkt goed maar hoe stuur je die kaart
met de post? bij mij lukt dat dus niet
ik heb haar ooit wat geld en andere spulletjes opgestuurd
en toen ze dat doorhadden hebben ze ergens onderweg alle brieven beginnen kapen
zelfs nu jaren later kan ik haar nog steeds geen gewone of andere brief sturen ....
ik moet dus via DHL of zo gaan en die vragen een luttele 72 a 88 euro om dat stomme 2gram wegende kaartje daar te bezorgen...

of heb jij een oplossing?

thnx
g

boldy

ikzelf heb hem meegenomen toen ik naar daar ging maar ik durf hem gerust met de gewone post mee te sturen .

maar in jou geval als ik dat zo lees is dat geen optie voor jou en 80 pleurie om alleen een bankpasje te verzenden is inderdaad veel geld
maar ikzelf zou het er tog voor over hebben want het is o zo makkelijk om zo geld te sturen .
en een andere oplossing zou ik niet weten om de pas daar te krijgen .

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Robert

als je nou aan iemand vraagt om de pas mee naar manila te nemen en daar per dhl of zo te verzenden ben je natuurlijk een stuk goedkoper uit.

g

Citaat van: Robert op donderdag 15 april 2010, 21:21:22
als je nou aan iemand vraagt om de pas mee naar manila te nemen en daar per dhl of zo te verzenden ben je natuurlijk een stuk goedkoper uit.

Dank Robert,

ik was iemand aant zoeken maar nog niet gevonden ...

en dan moet daar nog iets geregeld natuurlijk met een of ander firmaatje

een hoop extra zorgen natuurlijk

en uiteraard wat tijdsverlies

je weet wel hoe dat gaat

toch bedankt

g
:thumb: