Wat stoort je aan de Filipijnen?

Gestart door Lorre, donderdag 22 mei 2014, 08:12:58

Vorige topic - Volgende topic

Blauwvinger

Ja of ze nog nooit een blanke gezien hebben.



nils

Daar had ik in het begin ook wel last van gehad.
Zo kon je nergens even rustig zitten zonder dat mensen je aanstaarden wat er op je bord lag.
Maar op een gegeven moment wen je er wel aan.

Christof

Op het einde van de reis wende ik er ook wel aan.
Maar toch.  Sommige groepjes jongens lachten ons gewoon uit, en deden dierengeluiden na.
Als ik toen vroeg aan mijn vriendin waarom ze dat deden zei ze gewoon, They are buang. Most filipino's are buang. Lol

Ronny55

Citaat van: Christof op dinsdag 29 juli 2014, 13:28:25
Raar aangekeken te worden door locals

Dat is wel alleen maar waar weinig "blanken " zijn, in de grootsteden is dat heel wat minder.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Toen ik zo'n 30 jaar geleden de eerste keer in Manila was, was het 10x erger dan nu, en ik had het gevoel of men een koning voorbij zag komen  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Luc

Citaat van: nils op woensdag 30 juli 2014, 22:03:49
Daar had ik in het begin ook wel last van gehad.
Zo kon je nergens even rustig zitten zonder dat mensen je aanstaarden wat er op je bord lag.
Maar op een gegeven moment wen je er wel aan.

Als het enkel bij aanstaren blijft. Ga je even rustig buiten aan een terrasje zitten en meteen heb je bedelende kinderen, de pindaverkopers, de sweepstakes en de zonnebrillen verkopers en de meest irritante was de krantenverkoper  :negatief:

Enkel binnen in de malls kun je rustig zitten.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Blauwvinger

In de grote steden heb het ook, dat gestaar.
Alleen men denkt: Op welke manier zal ik die gore witneus wat geld aftroggelen. :biggrinn:

walkingtree

Citaat van: Ronny55 op maandag 28 juli 2014, 23:14:31
Citaat van: Baron op zondag 27 juli 2014, 14:02:14
:hoedjeaf:

Ola (hallo)  Walking tree.

Jij hebt dus jaren in Thailand gewoond? En nu (al lang?) in de Filipijnen?
Motorkameraad van mij heeft 12 jaren in Pattaya geleefd en daar een cafee / restorant gehad. Zelf was ik er nog nooit.
Wij discussieren wel eens over de verschillen tussen PH en Thailand.
Maar jij hebt beide landen, bewoners en vrouwen enz. meegemaakt.
Zou je eens willen vertellen over de verschillen (en overeenkomsten) tussen beide landen, volk, vrouwen enz. Kan best / mag best in een nieuw topic.
Daar ben ik altijd al zeer nieuwsgierig naar geweest.

Een andere motorvriend heeft er ook geleefd. Die had dus wel een vriendin, dus naast zijn echtgenote. Die werd ´s ochtends wakker van de pijn !!
Zijn echtgenote had hem een stuk van zijn lxl afgesneden en meteen aan de honden gevoerd. Er viel dus ook niets meer terug aan te zetten !!
Vraag je hem nu of ie nog een stijve kan krijgen zegt ie: alleen een halve stijve !!

:floet: :benweg:


Dat de vrouwen in thailand een stuk minder "verdraagzaam" heb ik al enkele malen meegekregen ....het afsnijden van de penis is daar blijkbaar schering en inslag. Daar blijf ik dan maar wijselijk weg....Mijne "junior" is zo al gene vette , als ze dan ook nog de helft eraf hakken.....brrr :lachen: :lachen:


@ Ronnie55 en Baron von habenichts zum ohne land

Het verschil is nogal groot...
Het lukt mij niet de optie start new topic te vinden, misschien moet je daarvoor langer ingeschreven zijn hier?

Amice

New topics kun je enkel starten in de groep/subgroep, in dit geval:

Filippijnen forum > Filippijnen > Cultuur, relaties, ...

Maar niet in een topic zelf uiteraard.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronald-D

Citaat van: Christof op woensdag 30 juli 2014, 22:31:12
Sommige groepjes jongens lachten ons gewoon uit, en deden dierengeluiden na.
Als ik toen vroeg aan mijn vriendin waarom ze dat deden zei ze gewoon, They are buang. Most filipino's are buang. Lol

Hahaha.... komt nu toch de vraag in mij op met welk soort dieren je geassocieerd werd  :lachen: