Wat stoort je aan de Filipijnen?

Gestart door Lorre, donderdag 22 mei 2014, 08:12:58

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De rottige drama's en Tagalog films met al dat gegil.....en gejank............. :negatief: :negatief: :negatief:




yepyep

Ik stoor me het meeste aan dat mensen geen nee kunnen zeggen en daarom maar liegen of niet reageren met alle gevolgen van dien.

Voor de rest stoor ik mij aan de mensen hier die geen auto kunnen rijden, de corruptie die je regelmatig terugziet in het verkeer of bij andere overheidsorganen, de regering die het er een puinhoop van maken. Maar dat laatste mag je eigenlijk niet zeggen, want daarvoor kun je sinds kort worden aangeklaagd.

Voor de rest gaat het wel goed hoor  :jajaja:

Rich

Citaat van: yepyep op zaterdag 12 juli 2014, 14:11:48
Ik stoor me het meeste aan dat mensen geen nee kunnen zeggen en daarom maar liegen of niet reageren met alle gevolgen van dien.

Voor de rest stoor ik mij aan de mensen hier die geen auto kunnen rijden, de corruptie die je regelmatig terugziet in het verkeer of bij andere overheidsorganen, de regering die het er een puinhoop van maken. Maar dat laatste mag je eigenlijk niet zeggen, want daarvoor kun je sinds kort worden aangeklaagd.

Voor de rest gaat het wel goed hoor  :jajaja:

Meen dat nou?
Rich de Nederbelg.

yepyep

Citaat van: Rich op zaterdag 12 juli 2014, 16:35:39
Citaat van: yepyep op zaterdag 12 juli 2014, 14:11:48
Ik stoor me het meeste aan dat mensen geen nee kunnen zeggen en daarom maar liegen of niet reageren met alle gevolgen van dien.

Voor de rest stoor ik mij aan de mensen hier die geen auto kunnen rijden, de corruptie die je regelmatig terugziet in het verkeer of bij andere overheidsorganen, de regering die het er een puinhoop van maken. Maar dat laatste mag je eigenlijk niet zeggen, want daarvoor kun je sinds kort worden aangeklaagd.

Voor de rest gaat het wel goed hoor  :jajaja:

Meen dat nou?

Het is een beetje onduidelijk, maar als je een artikel start op facebook of andere site, dan kan de auteur verantwoordelijk worden gehouden voor het plaatsen van het artikel.

Zie: http://www.philstar.com/headlines/2014/02/19/1292003/internet-libel-cyber-crime-law-constitutional

yepyep

Citaat van: pierrevanwies & segers op zaterdag 12 juli 2014, 17:08:00
Citaat van: yepyep op zaterdag 12 juli 2014, 14:11:48
Ik stoor me het meeste aan dat mensen geen nee kunnen zeggen en daarom maar liegen of niet reageren met alle gevolgen van dien.

Voor de rest stoor ik mij aan de mensen hier die geen auto kunnen rijden, de corruptie die je regelmatig terugziet in het verkeer of bij andere overheidsorganen, de regering die het er een puinhoop van maken. Maar dat laatste mag je eigenlijk niet zeggen, want daarvoor kun je sinds kort worden aangeklaagd.

Voor de rest gaat het wel goed hoor  :jajaja:

  Dat ze niet neen kunnen kunnen zeggen, ja daar moet je altijd rekening mee houden Yepyep , ik toch     :lachen:
    .

Eindelijk zwart op wit bevestiging  :lachen:

janvanderijt

heerlijk hoe we hier zo positief over de filippijnen denken
zo te horen is het enige wat hier deugd dat de meeste
met een veel jonger kutje zitten dat is het enigste dat hier voor de meeste goed is denk ik

Ifugao

Citaat van: janvanderijt op zondag 13 juli 2014, 05:48:42
heerlijk hoe we hier zo positief over de filippijnen denken
zo te horen is het enige wat hier deugd dat de meeste
met een veel jonger kutje zitten dat is het enigste dat hier voor de meeste goed is denk ik

Kom kom Jan, niet zo negatief doen. De kop van dit topic nodigt uit om ergernissen te ventileren. Dan kan je dus geen positieve verhalen verwachten hier.
Wat let je om een topic te starten met de titel "Wat vind je zo geweldig in de Filippijnen". Dan krijg je ook de andere kant van de medaile te zien.
Wat die jonge kutjes betreft Jan: Je eigen vriendin loopt al tegen de 70 en dat is nou eenmaal niet de leeftijd waarop de meeste mannan vallen.
Verder scheer je daarmee ook iedereen hier over 1 kam. Mijn echtgenote is 52.  :atyourservice:

Adriaan

Die aarzeling om definitief "ja" of "nee" te zeggen vind je ook in Indonesie en Thailand. Vraag je een Indonesier of iets al gebeurd is ja dan nee dan zegt hij bij voorkeur belum "nog niet" - het zou dus nog kunnen gebeuren.

Vraag je of hij iets slecht vindt dan zegt hij bij voorkeur kurang baik- minder goed. En op een directe invitatie zal hij zelden of nooit reageren met een directe weigering. Die botheid is aan ons westerlingen voorbehouden.

Het Thai woord voor "nee" is my chy- letterlijk "niet ja".

janvanderijt

de filipijnen worden hiet  toch ook over een kam geschoren
en mijn vriendien is 67 en ik 65  normaal koppel toch

boldy

wegen kut
chaos verkeer kut
eten kut
weer kut
natuur kut
enz enz, eigenlijk is alles kut daar op mijn vriendin na  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort