Wat stoort je aan de Filipijnen?

Gestart door Lorre, donderdag 22 mei 2014, 08:12:58

Vorige topic - Volgende topic

daf105paccar

Citaat van: boldy op zondag 13 juli 2014, 09:02:23
wegen kut
chaos verkeer kut
eten kut
weer kut
natuur kut
enz enz, eigenlijk is alles kut daar op mijn vriendin na  :lachen:
En als je niet aan die kut mag komen is het helemaal kut. :lachen: :lachen: :lachen:

dozo

en is het een keer niet kut,dan is het kloten  :lachen: :lachen:

walkingtree

#152
Citaat van: Ifugao op zondag 13 juli 2014, 06:43:50
Citaat van: janvanderijt op zondag 13 juli 2014, 05:48:42
heerlijk hoe we hier zo positief over de filippijnen denken
zo te horen is het enige wat hier deugd dat de meeste
met een veel jonger kutje zitten dat is het enigste dat hier voor de meeste goed is denk ik

Kom kom Jan, niet zo negatief doen. De kop van dit topic nodigt uit om ergernissen te ventileren. Dan kan je dus geen positieve verhalen verwachten hier.
Wat let je om een topic te starten met de titel "Wat vind je zo geweldig in de Filippijnen". Dan krijg je ook de andere kant van de medaile te zien.
Wat die jonge kutjes betreft Jan: Je eigen vriendin loopt al tegen de 70 en dat is nou eenmaal niet de leeftijd waarop de meeste mannan vallen.
Verder scheer je daarmee ook iedereen hier over 1 kam. Mijn echtgenote is 52.  :atyourservice:

De jonge poesjes komen ook op de andere kant van de medaille  :thumb:

Soushkin

Pis, stront, kots, vuilnis, bedelaars overal waar je komt. Gelukkig is het waar wij wonen nog goed om te doen want alles is hier priveterrein maar verder maken ze het overal smerig. Ze kunnen echt niets schoonhouden hier in dit land.

Geen vuilnisbakken waardoor je sommige zaken wel op straat moet gooien. Ik ga in ieder geval geen vettige bakjes van een of andere streetfood dat m'n vrouw zo nodig moest hebben in m'n tas steken. Lijkt wel alsof ze het er om doen het land zo smerig mogelijk te krijgen.


Totale minachting voor alles wat leeft en of dat nou mensen of dieren zijn maakt ze geen ruk uit. Of ze nou een mens of dier aanrijden in hun auto, ze rijden rustig verder of er niets aan de hand is.


Geen (park)bankjes.


Illegale prostitutie. Dat zouden ze gewoon moeten legaliseren. Ze kunnen moeilijk ontkennen dat een groot deel van de toeristen hier voornamelijk heenkomt voor de vrouwen.


Luiheid van de bevolking. Zijn nog te bedonderd zelf hun rommel op te ruimen in MC Do, Jollibee of waar dan ook. Zelfde als met boodschappen inpakken. Ze laten liever zo'n kassameisje die zware dozen tillen dan het zelf ff in hun karretje te zetten. Staan ook rustig 10 minuten te wachten totdat er iemand komt die boodschappen van hun in zakken of dozen te steken inplaats het zelf maar te doen.


Zodra ze een stuiver meer verdienen dan hun landgenoten voelen ze zich direct beter en gaan ze hun minachting ten toon spreiden. Dat zijn dan ook de mensen die ik graag kleineer als ik naast ze aan de kassa sta. Ze zien me dan ook altijd graag komen als ik naar de Shopwise ga. Eindelijk een foreigner die wel normaal doet tegen de mensen die daar werken zonder zichzelf boven de rest verheven te voelen.


Geen gevoel voor sarcastische humor.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Ronny55

Citaat van: Soushkin op maandag 21 juli 2014, 02:16:47
Pis, stront, kots, vuilnis, bedelaars overal waar je komt. Gelukkig is het waar wij wonen nog goed om te doen want alles is hier priveterrein maar verder maken ze het overal smerig. Ze kunnen echt niets schoonhouden hier in dit land.

Geen vuilnisbakken waardoor je sommige zaken wel op straat moet gooien. Ik ga in ieder geval geen vettige bakjes van een of andere streetfood dat m'n vrouw zo nodig moest hebben in m'n tas steken. Lijkt wel alsof ze het er om doen het land zo smerig mogelijk te krijgen.


Totale minachting voor alles wat leeft en of dat nou mensen of dieren zijn maakt ze geen ruk uit. Of ze nou een mens of dier aanrijden in hun auto, ze rijden rustig verder of er niets aan de hand is.


Geen (park)bankjes.


Illegale prostitutie. Dat zouden ze gewoon moeten legaliseren. Ze kunnen moeilijk ontkennen dat een groot deel van de toeristen hier voornamelijk heenkomt voor de vrouwen.


Luiheid van de bevolking. Zijn nog te bedonderd zelf hun rommel op te ruimen in MC Do, Jollibee of waar dan ook. Zelfde als met boodschappen inpakken. Ze laten liever zo'n kassameisje die zware dozen tillen dan het zelf ff in hun karretje te zetten. Staan ook rustig 10 minuten te wachten totdat er iemand komt die boodschappen van hun in zakken of dozen te steken inplaats het zelf maar te doen.


Zodra ze een stuiver meer verdienen dan hun landgenoten voelen ze zich direct beter en gaan ze hun minachting ten toon spreiden. Dat zijn dan ook de mensen die ik graag kleineer als ik naast ze aan de kassa sta. Ze zien me dan ook altijd graag komen als ik naar de Shopwise ga. Eindelijk een foreigner die wel normaal doet tegen de mensen die daar werken zonder zichzelf boven de rest verheven te voelen.


Geen gevoel voor sarcastische humor.
Hier heb ik dan weer bedenkingen bij..... "Gelijk de waard is betrouwd hij zijn klanten"  of "Aan uw eigen kent ge de hele wereld"   :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Soushkin

Televisie en radio. In Nederland vond ik ze al bagger, hier is het nog veel erger.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

janvanderijt

vraag me af als een marokaan of turk dit over belgie of nederland zegt wat er gebeurt
dan kan hij doen wat de meeste hier  eingelijk ook te horen moeten krijgen
oprotten naar je eigen eiland

Soushkin

Citaat van: janvanderijt op maandag 21 juli 2014, 06:13:37
vraag me af als een marokaan of turk dit over belgie of nederland zegt wat er gebeurt
dan kan hij doen wat de meeste hier  eingelijk ook te horen moeten krijgen
oprotten naar je eigen eiland



Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, dus ook Turken en Marokkanen die in Nederland wonen.


Zodra ze Nederlandse vrouwen voor hoeren uitmaken, bespuwen, beroven etc. Of crimineeltje spelen, juweliers beroven en ga zo maar door, dan mogen ze inderdaad oprotten naar hun eigen land.


Ik hoef dat soort dingen hier niet te proberen. Steken ze me eerst in Bicutan voor een tijdje en daarna mag ik opzouten en hoef ik nooit meer terug te komen. En geheel terecht lijkt mij zo. Dat zouden ze in Nederland ook moeten doen met alle buitenlanders die de boel lopen te verkloten. Oprotten.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

MadRed

Citaat van: Soushkin op maandag 21 juli 2014, 02:16:47
Luiheid van de bevolking. Zijn nog te bedonderd zelf hun rommel op te ruimen in MC Do, Jollibee of waar dan ook. Zelfde als met boodschappen inpakken. Ze laten liever zo'n kassameisje die zware dozen tillen dan het zelf ff in hun karretje te zetten. Staan ook rustig 10 minuten te wachten totdat er iemand komt die boodschappen van hun in zakken of dozen te steken inplaats het zelf maar te doen.

Hier toch wat nuance. Ik wilde dit zelf doen (boodschappen inpakken en fastfood op ruimen etc) maar kreeg van de hulpjes daar te horen dat ze dat liever niet hebben want dan krijgen ze een reprimande van de chef en kunnen ze hun baan kwijt raken. Het zal vast wel ontstaan zijn uit luiheid maar dat is het nu niet echt meer.

joost

Als ik in 'n land moest wonen waar echt niets maar dan ook echt niets deugt , zoals verschillende forumleden hier vermelden , wat doe je daar in hemelsnaam nog? Of kunnen jullie dan geen dictatortje meer spelen?