Wat stoort je aan de Filipijnen?

Gestart door Lorre, donderdag 22 mei 2014, 08:12:58

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Citaat van: janvanderijt op dinsdag 12 augustus 2014, 04:38:04
ik ken een nederlander hij was 2 maanden getrouwd kwam thuis van het werk
lag een briefje op tafel ben bij mijn vriendin kom ik kom terug als ze gaar zijn
hij keek in de pan en daar stonden kiezelstenen te koken
schatjes he die nedrelandse :jajaja::applaus:


Jan, nogmaals, ik zal het nog 1 keer uitleggen:"Dit topic gaat over je ergernissen aan de Filippijnen". Daar gaat dit topic nou eenmaal over, daar kan ik ook niets aan doen. En, iedereen die hier woont kent de ergenissen als geen ander. Niettegenstaande hebben we -bijna- allemaal de beste tijd van ons leven hier.  En, Jan, natuurlijk staan er tegen 1 slechte Filippino 2 slechte Nederlanders. Maar daaom mogen we best eens onze ergernissen uiten.

Ifugao

In de shops, je staat b.v naar T-shirts te kijken. Zegt de verkoopster "T-shirt". Ik zeg dan meestal vol ongeloof "REALLY???"

regenwolkje

Citaat van: Ifugao op dinsdag 12 augustus 2014, 14:58:03
In de shops, je staat b.v naar T-shirts te kijken. Zegt de verkoopster "T-shirt". Ik zeg dan meestal vol ongeloof "REALLY???"

:lachen:

dozo


gosternokke

Citaat van: Ifugao op dinsdag 12 augustus 2014, 14:58:03
In de shops, je staat b.v naar T-shirts te kijken. Zegt de verkoopster "T-shirt". Ik zeg dan meestal vol ongeloof "REALLY???"

   Moet je ,je vooral niet aan ergeren Ifugao,  die verkoopsters hebben vaak hele dag niks omhanden en een praatje met een ,, porener,, is een aardige afleiding voor hun   :biggrinn:

Ifugao

Citaat van: gosternokke op dinsdag 12 augustus 2014, 17:41:57
Citaat van: Ifugao op dinsdag 12 augustus 2014, 14:58:03
In de shops, je staat b.v naar T-shirts te kijken. Zegt de verkoopster "T-shirt". Ik zeg dan meestal vol ongeloof "REALLY???"

   Moet je ,je vooral niet aan ergeren Ifugao,  die verkoopsters hebben vaak hele dag niks omhanden en een praatje met een ,, porener,, is een aardige afleiding voor hun   :biggrinn:

Klopt, ik erger mij er ook niet zozeer aan, het valt gewoon op als zijnde een bijzonderheid.

@Janvanderijt: Echt waar hoor, ik stoor mij er niet echt aan. Het is slechts een waarneming.  :daag:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op dinsdag 12 augustus 2014, 14:18:45
Vroeger zaten er in Mabini altijd van diie kleine wisselkantoortjes die door Iraniers werden gerund, die waren altijd goudeerlijk.   maar ik neem aan dat die door de neergang van toerisme in Mabini daar niet meer zitten.   Op straat wisselen is geheid foute boel, zijn meesta vrouwen , en die zijn zo geraffineerd, je word besodemiterd waar je bij staat.  Tis me ook 1 keer overkomen, al wel 20 jaar terug
die zijn er nog wel in Mabini. wist niet dat het IraniĆ«rs waren , maar het verbaasde mij dat er een koran of afbeeldingen van dat ding hangen in die kantoortjes. en ja daar heb ik niets geen last van gehad, gewoon eerlijk.   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

yepyep

Citaat van: Ifugao op dinsdag 12 augustus 2014, 18:05:16
Citaat van: gosternokke op dinsdag 12 augustus 2014, 17:41:57
Citaat van: Ifugao op dinsdag 12 augustus 2014, 14:58:03
In de shops, je staat b.v naar T-shirts te kijken. Zegt de verkoopster "T-shirt". Ik zeg dan meestal vol ongeloof "REALLY???"

   Moet je ,je vooral niet aan ergeren Ifugao,  die verkoopsters hebben vaak hele dag niks omhanden en een praatje met een ,, porener,, is een aardige afleiding voor hun   :biggrinn:

Klopt, ik erger mij er ook niet zozeer aan, het valt gewoon op als zijnde een bijzonderheid.

@Janvanderijt: Echt waar hoor, ik stoor mij er niet echt aan. Het is slechts een waarneming.  :daag:

Volgens mij bedoelen die verkoopsters dan of je een t-shirt wilt kopen. Als in: t-shirt sir?

Ifugao

#268
Bij de parfumerie afdeling aankomen en meteen omringd te worden door een stuk of 10 homo's die allemaal een flesje parfum willen aansmeren. Ik wilde wel wat kopen maar ben hard weggelopen van de rotnichten met die piep stemmetjes.

kamperman

och ik irriteer me er niet zo zeer aan maar elke keer horen van trike trike word ik wel eens moe van
zelfs als je met een helm loopt vragen ze of je een trike wilt, alsof ik voor de sier met een helm loop
soms als ze roepen trike zeg ik car, en als ze me dan aankijken zeg ik, ow its not a game ???