Terug naar de philippines van 27 december tot 29 januari

Gestart door rambonsusay, dinsdag 21 december 2010, 15:39:12

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Goh Danny, ik wist niet dat je de media had uitgenodigd ... ferm zenne  :jajaja:


rambonsusay

Citaat van: Phille op maandag  7 februari 2011, 11:24:32
Goh Danny, ik wist niet dat je de media had uitgenodigd ... ferm zenne  :jajaja:



:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Wacht maar dat die bij u komen  : :haha:


Mawibata

Citaat van: Phille op maandag  7 februari 2011, 11:24:32
Goh Danny, ik wist niet dat je de media had uitgenodigd ... ferm zenne  :jajaja:






Gelukkig maar dat ze die andere foto niet op de voorpagina geplaatst hebben   :lachen:    :lachen:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: jens op woensdag  2 februari 2011, 20:07:09
Citaat van: rambonsusay
en na het gerechtsgebouw gingen we naar de kerk om het bouqetje te offeren aan de kerk
waar zit jij nu met je rechter hand rambosusay? :denk: pas getrouwd , :lachen:  :thumb:  :congratualtionsis0:

jens........
je bedoeld deze toch niet he mawibata? :lachen: dat kan echt niet door de beugel. :lachen:


jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

rambonsusay

Citaat van: jens op maandag  7 februari 2011, 19:04:59
Citaat van: jens op woensdag  2 februari 2011, 20:07:09
Citaat van: rambonsusay
en na het gerechtsgebouw gingen we naar de kerk om het bouqetje te offeren aan de kerk
waar zit jij nu met je rechter hand rambosusay? :denk: pas getrouwd , :lachen:  :thumb:  :congratualtionsis0:

jens........
je bedoeld deze toch niet he mawibata? :lachen: dat kan echt niet door de beugel. :lachen:


jens......

Zeg zal het gaan ja  :biggrinn:

Phille


boomerang

Welke studie volgde jouw aanstaande maagdelijke bruid eigenlijk Phille   :ikkeniebegrijp:



"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

rambonsusay

net als bij phille ook even nog een update , op 8 april had anna haar intervieuw  en op 28 april was het bij dvz met positief advies van de ambassade  :thumb: , nu nog wachten op de beslissing van dvz  en hopelijk duurt het niet te lang meer dat ze hier in  bij mij is en haar weer in mijn armen kan houden  :happy:


callebaut

Citaat van: rambonsusay op zondag 15 mei 2011, 23:50:24
net als bij phille ook even nog een update , op 8 april had anna haar intervieuw  en op 28 april was het bij dvz met positief advies van de ambassade  :thumb: , nu nog wachten op de beslissing van dvz  en hopelijk duurt het niet te lang meer dat ze hier in  bij mij is en haar weer in mijn armen kan houden  :happy:




Niets dan goed nieuws .... wij duimen met je mee... :thumb:

rudy1962

Citaat van: rambonsusay op zondag 15 mei 2011, 23:50:24
net als bij phille ook even nog een update , op 8 april had anna haar intervieuw  en op 28 april was het bij dvz met positief advies van de ambassade  :thumb: , nu nog wachten op de beslissing van dvz  en hopelijk duurt het niet te lang meer dat ze hier in  bij mij is en haar weer in mijn armen kan houden  :happy:



Ik vraag me af: hoe weet je of de   :belgiesmiley:  ambassade positief adies heeft gegeven ? Kan je dat checken op een website ?