Terug naar de philippines van 27 december tot 29 januari

Gestart door rambonsusay, dinsdag 21 december 2010, 15:39:12

Vorige topic - Volgende topic

rambonsusay

Hallo allemaal nog een goei klein weekje en ik kan terug vertrekken richting mijn verloofde  :happy: kan niet wachten dat het maandag is , hopelijk valt het weer een beetje mee maandag   "snow be gone please "  :haha:  enfin  ik zal voor de eerste keer nieuwjaar vieren daar  ben eens benieuwd en zal zeer zeker een pak meer vuurwerk zien dan dat we gewoon zijn hier in belgie  :biggrinn: . ik zal ook op 4 januari mijn opwachting maken in de ambassade om hopelijk een legal capacity te krijgen zodat we vrijdags het kunnen gaan afhalen  . Al mijn paperassen en vertalingen en legalisaties die ik nodig heb heb ik in mijn bezit  (20x gecopied en in de kluis gestoken  :biggrinn:)ook heb ik heb alle voorbereidingen getroffen voor het feest  en we zullen trouwen op 22 januari  dan is het feest "gardenwedding" ..Oficieel zal ik dan al de 19 of de 20 ste januari ( moeten 10 kalenderdagen wachten he )getrouwd zijn want in het weekend is een judge niet bevoegd  :neeneenee: alleen door de week  .


:daag: groetjes Danny en Anna

Phille

Citaat van: rambonsusay op dinsdag 21 december 2010, 15:39:12
Hallo allemaal nog een goei klein weekje en ik kan terug vertrekken richting mijn verloofde  :happy: kan niet wachten dat het maandag is , hopelijk valt het weer een beetje mee maandag   "snow be gone please "  :haha:  enfin  ik zal voor de eerste keer nieuwjaar vieren daar  ben eens benieuwd en zal zeer zeker een pak meer vuurwerk zien dan dat we gewoon zijn hier in belgie  :biggrinn: . ik zal ook op 4 januari mijn opwachting maken in de ambassade om hopelijk een legal capacity te krijgen zodat we vrijdags het kunnen gaan afhalen  . Al mijn paperassen en vertalingen en legalisaties die ik nodig heb heb ik in mijn bezit  (20x gecopied en in de kluis gestoken  :biggrinn:)ook heb ik heb alle voorbereidingen getroffen voor het feest  en we zullen trouwen op 22 januari  dan is het feest "gardenwedding" ..Oficieel zal ik dan al de 19 of de 20 ste januari ( moeten 10 kalenderdagen wachten he )getrouwd zijn want in het weekend is een judge niet bevoegd  :neeneenee: alleen door de week  .


:daag: groetjes Danny en Anna

Danny, alvast nen dikke proficiat op voorhand  :congratualtionsis0: en een heel fijne reis!


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Baliw-katok

t' allerbeste toegewenst en bedankt om ons te laten meegenieten !

Rich

Aftellen dan maar Danny  :thumb:........oh wat duren die laatste dagen lang  :jajaja:

Wens je een fantastische reis en alvast proficiat met jullie plannen.

:daag:
Rich de Nederbelg.

Danny

Op voorhand proficiat Danny,je moet je niet absoluut door een judge laten trouwen hoor,wij zijn dit jaar in februari door een dominee getrouwd,dit was allemaal netjes in orde,en wat het vuurwerk betreft,ze zijn hier al volop bezig...! :applaus:

rudy1962

 :congratualtionsis0: Danny,geniet van het warme weer en van elkaar en alle succes met je huwelijksplannen

xav

proficiat Danny... dat alles zorgeloos mag verlopen en dat je een prachtige tijd samen met je toekomstige mag hebben...  :thumb:

Gago

Alvast gefeliciteerd Danny. Geniet ervan man, dat wordt een blij weerzien.
Veel succes in het regelen van alle paperassen.
:thumb:

callebaut

 :congratualtionsis0: Ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt ..... kom er bij en geniet ervan , de zon lacht je tegemoet .....  :thumb: