Terug naar de philippines van 27 december tot 29 januari

Gestart door rambonsusay, dinsdag 21 december 2010, 15:39:12

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk van Robert en Margie :congratualtionsis0:


Robert

rambonsusay

Dank Jullie wel allemaal voor de gelukwensen  :thankyoufw5: ik zal op tijd en stond jullie op de hoogte houden en aangezien jullie van foto's houden zal ik er op tijd posten   :biggrinn: hehehehehe

:daag: Danny en Anna

rambonsusay

beste leden nog een 24 tal uurtjes en ik ben op weg naar mijn verloofde   :happy:  nu nog hopen op wat goed weer dat er geen cancelations zijn vertragingen mag ik verwachten  :haha: allez mijn volgende post zal in het mooie warme filipijnen zijn  :happy:


groetjes danny  :daag:

jiggy

een voorspoedige reis tevens en een prachtig huwelijk en toekomst toegewenst !

waar ergens?

want op 10 januari reis ik met mijn vriendin terug naar de Phils, meerbepaald Caloocan (Metromanilla) en dit tot 30 januari.


xav

Citaat van: rambonsusay op zondag 26 december 2010, 13:45:38
beste leden nog een 24 tal uurtjes en ik ben op weg naar mijn verloofde   :happy:  nu nog hopen op wat goed weer dat er geen cancelations zijn vertragingen mag ik verwachten  :haha: allez mijn volgende post zal in het mooie warme filipijnen zijn  :happy:


groetjes danny  :daag:

de vlindertjes zullen ondertussen wel aan het dansen zijn in de buik  :happy2:  

alvast een behouden reis zonder moeilijkheden...  :thumb:

rambonsusay

@ jiggy ik ga naar calamba in laguna
@ xav ja idd ge moet ze eens voelen springen lol

dank jullie

boldy

een prettige reis toegewenst en een mooie wedding toegewenst geniet ervan en alvast gefeleciteerd met jullie huwelijk
het leven is net een lul keihard en veel te kort

robert van dijck

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk, als je iemand nodig hebt om in de kerk te komen zingen, call me (grap) :congratualtionsis0:

robert en margie


disnoke

Veel gelukwensen, een vlotte reis en prachtige dagen toegewenst

:congratualtionsis0: