Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maak ik een kans?

Gestart door Misterke, donderdag 17 november 2011, 00:31:12

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Door al die eikels in de wetstraat hebben wij het zo moeilijk maar die blauw zakken mogen komen naar hier zo veel ze willen en krijgen nog een salaris er boven op. En wij maar een verbintenis tot tenlasteneming ondertekenen dat toch geen zin heeft.

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Citaat van: Misterke op donderdag 17 november 2011, 00:31:12
Mijn (Belgische) vrouw heeft me afgelopen zomer voor de tweede keer bedrogen (zes jaar geleden heb ik het haar nog vergeven) en dus zal ik tegen februari/maart gescheiden zijn.  Ik heb nooit een andere vrouw gehad (in alle betekenissen) en wil eigenlijk ook enkel iemand om m'n ganse leven mee te delen.  Omdat bovenstaand bedrog m'n geloof in de Westerse vrouw totaal heeft gekelderd en bijna alle Westerse vrouwen die nog interesse in een 40-jarige hebben er zelf toch ook al wat afgeleefd uitzien, kwam ik hier terecht.  Ik heb op Tagged al wat meisjes tussen de 18 en 25 bekeken en er zitten daar toch echt wel schoontjes tussen, maar ...

Ik las in andere topics hier ook dat er veel bedrog is en vraag me dan ook af of ik kans maak om daar een levenspartner te vinden, aangezien ik toch wel wat eisen en beperkingen heb:
- ik ben 40
- ik heb een zoon van 8 die 50% bij mij zal zijn
- ik kan geen kinderen meer krijgen
- ik eis een huwelijkscontract/prenupt, zodat ik niet nog eens de helft van m'n bezit kwijtspeel als het verkeerd loopt
- ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn)
- liefst een maagd (zelf ben ik op m'n ex-vrouw na immers ook nog "blank" - jaja, lach maar)
- ze moet trouw zijn!!!
- liefst doet ze het huishouden (buitenshuis werken hoeft ze niet) en mij onderhouden ...

Vraag ik teveel?  Is dit hopeloos?  Hoe vind ik zo'n vrouw?  Help, please!

Thanks,
MrK



Dag Misterke,

Dit Topic is uit de hand aan het lopen over Maak ik een kans. Maar over je vragen dat je had maak ik een kans.
:ikkeniebegrijp: o cege je was een maagd ( blanko ) iedereen is dat wel eens geweest en je wilt een maagd terug, jij bent geen maagd meer? Waarom moet zei  :weetikniet: dat dan zijn. Ze moet trouw zijn!!  :welcome: heb je dat al eens tegen gekomen? Een hond misschien maar een vrouw. Ze moet jou onderhouden in welke zin dan wel? :denk:, In mijn opinie, ben je een echte belg :denk: :denk:, anders zal je het moeten zoeken in het zuiden abu sayaf kan je wel helpen.

Grz Herbie
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: dolfijn76 op zondag 27 november 2011, 17:30:30
Bananacreek jij oude snoeper. Jij weet dan ook wel hoe je conditie op peil te houden  :lachen:

Nou geniet maar van je leven zolang je het je nog gegeven is.


Juist hier in deze ruimte wordt al het zware werk gedaan en hou ik de conditie op peil elke dag........ :thumb: :thumb:
Maar soms probeer je altijd wel een excuse te vinden...ugma na lang......ugma na lang.....hoofdpijn vandaag :lachen: :lachen:





josv

Citaat van: pierrevanwies op maandag 28 november 2011, 15:12:25
Misterke

eeuch ,, hou er toch maar rekening mee dat in het uitzonderlijke geval dat indien u uw droom kan waarmaken en de maagdelijke dalaga met de bijhorende requirements hebt gevonden waar u op zoek naar was   :jajaja:  u toch nog eens goed moet rond surfen op het net of navragen hier op dit forum hoe aan een export permit voor endagered species te geraken.....    :banned:  

succes

:lachen: De 1ste die beweerd dat ie een maagd gevonden heeft ( in laboratoria bewezen !! ) krijgt gratis SMB in de SQ ! Uiteraard zijn leden met de naam "Jozef de timmerman" niet toegestaan tot na 3 koningen  :biggrinn:

Sorry Misterke............... zo werkt het niet. Niet in  :belgiesmiley:, :nederlandsevlag: en  :smiley-philippines: . Die wens werkte al niet toen ik nog 16 was !!!!!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Ok, Jose, haal maar een krat SM-Light in huis (koud) want dat zou kunnen....maar, wat is de SQ?????---- :weetikniet: :weetikniet:

Morgen gelijk even naar de afdeling "Maagdelijke Huishoudsters" van de Brigade..... :jajaja: :jajaja:



Budgie

Citaat van: bananacreek op maandag 28 november 2011, 16:21:37
Ok, Jose, haal maar een krat SM-Light in huis (koud) want dat zou kunnen....maar, wat is de SQ?????---- :weetikniet: :weetikniet:

Morgen gelijk even naar de afdeling "Maagdelijke Huishoudsters" van de Brigade..... :jajaja: :jajaja:




Bananacreek Zie deze link http://www.filippijnen.org/index.php/topic,280.170/topicseen.html

Dan ziet ge het verblijf van Josv genaamd Savory Queen

Trouwens Jos dat jullie in de stad zo rommelen betekent niet dat ze het op het platteland ook doen Weet heel zeker dat je in de mountains en op het platteland in Negros nog hele oude maagden tegen kom Jonkies veel minder onder de slechte invloed van het goddeloze internet.
Getting older beats the alternative -dying young

innka3

Citaat van: Budgie op maandag 28 november 2011, 21:28:35
onder de slechte invloed van het goddeloze internet.
ook welkom hier  :congratualtionsis0:

josv

Citaat van: Budgie op maandag 28 november 2011, 21:28:35
Trouwens Jos dat jullie in de stad zo rommelen betekent niet dat ze het op het platteland ook doen Weet heel zeker dat je in de mountains en op het platteland in Negros nog hele oude maagden tegen kom Jonkies veel minder onder de slechte invloed van het goddeloze internet.

Mmmmm, daar wil ik nog wel eens een boom over opzetten  :denk: . Als ik de (schoon)familie-perikelen hoor die zich hier in de bukit afspelen ( geen internet, geen electriciteit, geen bereik met cellphone ) ben ik geneigd om het op dit punt niet met je eens te zijn  :neeneenee:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan

Ik weet ook wel dat op Negros tegen de klippen omhoog gen..kt word in de mountains.

Ga maar op je gehoor af volg de muziek, plus de boertjes en landarbeiders.

Overal vind je en vestaalse maagden en nou ja de rest .....

bananacreek




Ja, nu zie ik het en straks gelijk maar een text sturen of dat  krat SM light al klaar staat....... :thumb:
Ziet er goed uit daar en er wordt ook Heineken verkocht?.... :happy: :happy:

Heeft u ook kamertjes op de achterkant voor "spoed-vergaderingen" ?............ :thumb: :thumb:

Voor wie is dat kommetje onder het kastje (tafel)................. :weetikniet: