Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Begrijpen wie begrijpen kan ............

Gestart door stip66, woensdag 16 juni 2010, 20:12:45

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

Citaat van: rony op zondag 11 juli 2010, 15:20:22
t zal niet alleen aan de procedure liggen denk ik
ik ben met mijn echtgenote aangekomen op 18 december en op 12 januari is de wijkagent al geweest om te zien of mijn vrouw wel degelijk bij mij woonde
op 20 januari had elsa haar verblijfsvergunning voor 6 maand en op 1 februari is ze halftijds beginnen werken en nederlandse les volgen.
nu na iets meer dan zes maand heeft ze haar id kaart voor 6 jaar en de inburgering is ook al achter de rug .
in antwerpen zullen ze het mss wat drukker hebben denk ik
greets elsa en rony

:totheboard:  welkom op het forum Elsa en Rony ...zoals je het verwoord  , het zal van plaats tot plaats verschillend zijn , de een wat drukker dan de andere

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Kano

 :totheboard: Rony en Elsa.  Dat hebben jullie snel geregeld. Welke gemeente is dat?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Johan En Elvie

Rony en Elsa welkom op het forum, In een rustigere plaats zoals bij u zal het wel wat sneller gaan, bij ons was dit ook allemaal redelijk vlug geregeld, alleen ze hier krijgen was een lange weg maar eens hier was geen enkel probleem.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

opinie

En dan rekenen dat vroeger ('90) er nog een arbeidskaart of beroepskaart moest aangevraagd worden.
5.000 fr voor vijf jaar (â,¬ 125)
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

stip66

Even een update van de huidige situatie:

Mijn vrouw is uiteindelijk ingeschreven in het bevolkingsregister van Antwerpen.
Onze dank en appreciatie gaat uiteindelijk uit naar DVZ van het Antwerpse, meer bepaald het naar Centraal loket.
De ontvangst en de procedure liepen probleemloos.
Het blijft eigenlijk straf dat men eerst moet gaan argumenteren tegen de bureaucratie, die voor geen reden vatbaar is, en dat verkeerde personen hier de dupe van zijn.

Echter, indien ik mijn mening niet had laten horen, waren we nog geen stap verder geweest op dit moment.

Bij deze zie ik dan ook af van elke stap naar de media, aangezien we correct EN op een aanvaardbare ternijn werden voort geholpen door DVZ in Antwerpen.

Niet tegenstaande dat voor ons alles geregeld is, raad ik iedereen aan om zijn persoonlijk dossier op de voet op te volgen, en desnoods te reageren op de gepaste manier bij de juiste instanties.

Vrijdag aanvraag tot inschrijving, vandaag had ze al een rijksregisternummer  :hoedjeaf:

Nogmaals vind ik het spijtig dat de verkeerde personen, die met goede intenties en beperkte middelen hiervan de bonen moeten vreten.

:atyourservice:


Pieter-Jan


stip66

Toch leuk dat er alsnog een positief antwoord komt van de burgemeester van 't Stad  :thumb:




boldy

zo zo dat is zeker netjes dat ie wat van zich laat horen ,beter laat dan nooit zal ik maar zeggen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

Patrick Janssens heb ik altijd al een heel goede burgemeester gevonden die met iedereen rekening houd maar ook correct is wat maar goed is ook.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.