Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nederlandse bakkerij Manila

Gestart door yepyep, zaterdag 10 november 2012, 23:16:26

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Hallo Martein,  welkom op het forum     :welcome:

We zaten ons allemaal af te  vragen  of meel voor donker brood in  :smiley-philippines:  te koop is.  maar je hebt zelf al het antwoord gegeven, je importeerd het uit duitsland.

Diverse forumleden die ver van Makati wonen ,in Midanao en palawan kunnen natturlijk niet even voor een paar broodjes langskomen.

Zelf bakken is dan een optie.

  Succes met je   Bread Hauz.

Misschien kun je wat fotoos van je bajkkerij en producten op het forum plaatsen, ook goed voor de klandizie wellicht.

xav

Citaat van: Martein op dinsdag 20 november 2012, 15:01:46
Citaat van: xav op zondag 11 november 2012, 06:03:18
ken je soms de eigenaar...? ik ben nog opzoek naar enkele speciale bloemsoorten, msschien kan hij me wat suggesties doen...

welke speciale bloem soorten ben je naar op zoek dan wij van Dutch Bread Hauz kunnen je mischien wel helpen we hebben diverse premixen die we zelf uit Duitsland importeren laat even weten wat je precies zoekt en welke hoeveelheden

met vriendelijke groet
Martein


PM send  :thumb:

yepyep



Net even geweest en Martein ontmoet. O.a. appelflappen gekocht en veel ander lekker brood.

Ben blij met een NL bakkerij in de buurt.

Rich

Dat ziet er allemaal heel lekker uit  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Amice

@martien

hebben jullie ook tijgerbrood?
Is dat in te vriezen?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

wrom zou je dat niet in kunnen vriezen ?
het tijgerbrood van tegenwoordig is helaas niet meer te vergelijken met dat van 20 jaar geleden ,althans hier in het dorp waar ik woon.
waren het zo dat je vroeger van die heerlijke grote knappire dotten op het brood zaten  nu daags moet je ze ongeveer zoeken met een vergrootglas en zijn ze ook niet meer knapperig zijn.
helaas worden de echte authentieke bakkers meer en meer minder .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lenn

Daarom ben ik zelf maar gaan bakken.Super stokbrood, witte bolletjes, donkerbruin, pita,pizza, etc.Alleen die lucht al, als je aan het bakken bent.

boldy

keb ook wel  brood gebakken maar krijg het nooit zo luchtig als bij de bakker .en zoals je zegt de lucht van gebakken brood is heerlijk.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

yepyep

Citaat van: Amice op zondag 11 november 2012, 18:52:56
Die andere bakker uit makati heet iig Mike Willemse, Misschien dat Yepyep hem wel kent.  :weetikniet:

Nee, ik ken hem niet Amice

Kano

Elk voordeel heb zijn nadeel. In negorijen van de Filipijnen kun je alleen proberen zelf brood te bakken. Misschien dat de prof bakkers nog wat tips kunnen geven hoe je in de Filipijnen je eigen brood kan bakken (soort meel, gist etc)
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn