De schokkende waarheid over vliegtuigmaaltijden

Gestart door Rich, woensdag 21 november 2012, 10:17:56

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Grijp al maar meteen naar het kotszakje want vliegtuigmaaltijden worden veelal bereid tussen, muizen, mieren en kakkerlakken. Deze schokkende vaststelling deed het Amerikaanse nieuwsprogramma 20/20 van ABC op basis van data verstrekt door de Food and Drug Administration (FDA).

Meer dan 1.500 overtredingen werden op vier jaar tijd geregistreerd, merkelijk meer dan in vergelijkbare industrietakken. In de productiehal van LSG Sky Chefs, één van de grootste cateraars van vliegtuigmaaltijden, krioelde het van de mieren, levende en dode vliegen en kakkerlakken.


                                                                             


Lees verder, bron :  http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1537353/2012/11/21/De-schokkende-waarheid-over-vliegtuigmaaltijden.dhtm


l
Rich de Nederbelg.

boldy

als je alles eens wist wat er overal gebeurd dan eet je weinig meer . als ik het niet zie en niet ziek van word zal het me een zorg zijn .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lenn

Vind dat vliegtuigeten toch al niet lekker.Beter een blikje soep of een broodje unox of andere microwaveproducten.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: boldy op woensdag 21 november 2012, 11:03:18
als je alles eens wist wat er overal gebeurd dan eet je weinig meer . als ik het niet zie en niet ziek van word zal het me een zorg zijn .
In sommige  :smiley-philippines: restaurants (nee, ik noem geen namen) hanteren ze ook het principe, als de klant het maar niet ziet, ziek worden zal ie.... :lachen:.

Pascal&Katiren

ALS JE ALLES WIST zou je niets meer eten hoor.
Ach en al die beesten zijn gewoon extra voedingswaarden op je bord.
GA ER VANUIT DAT ALLES STERIEL IS BEHANDELD EN EET HET GEWOON .
Maatregelen op voeding zijn echt strict en denk je nu echt dat eender welk bedrijft 100% is?