Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Lufthansa Asia promo jan-feb 2013

Gestart door vvjoris, woensdag 21 november 2012, 11:38:40

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Brussel - Hong Kong 669 euro, geen lange tussenstops, langs Munchen, 15,5 uur heen, 17,5 uur terug met A340, met B747 ong 100 euro duurder.

Van Hong Kong naar Manila of Cebu kan je lowcost vanaf 125 euro (Cebu Pacific, Airphil Express), PAL ong 325 euro, Cathay Pacific 425 euro...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

2 januari tot 31 januari  vanaf antwerpen centraal naar schiphol en schiphol hong kong voor maar 562 euro .
heenweg tussenstop van 2.5 uur in chendu en vandaat ver met dragonair naar hong kong . terugweg  hongkong schiphol geen tussenstop
heen 18 uur terug 15.

ik check hier http://www.anwb.nl/vliegtickets
het leven is net een lul keihard en veel te kort

vvjoris

Idd, met ANWB kan je ook interessante vluchten vinden, jammer dat er geen optie +/- 3 of 7 dagen op zit...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Citaat van: boldy op woensdag 21 november 2012, 11:56:40
2 januari tot 31 januari  vanaf antwerpen centraal naar schiphol en schiphol hong kong voor maar 562 euro .
heenweg tussenstop van 2.5 uur in chendu en vandaat ver met dragonair naar hong kong . terugweg  hongkong schiphol geen tussenstop
heen 18 uur terug 15.

ik check hier http://www.anwb.nl/vliegtickets


Mooie prijs Boldy     :thumb:    En van vanaf Hongkong ?   Neem toch aan dat door naar  :smiley-philippines: vliegt ?

boldy

das geen vertrek datum van mij hoor het is gewoon een datum waar ik zomaar naar gekeken heb .miss heeft iemnand er iets aan.
tis trouwens wel de bedoeling dat de eerst volgende keer ik ga via dat traject vlieg en dan van hong kong naar clark met tiger airways dat kost maar iets van 120 euro voor een retour.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

vvjoris

Citaat van: gosternokke op donderdag 22 november 2012, 12:11:24
Citaat van: boldy op woensdag 21 november 2012, 11:56:40
2 januari tot 31 januari  vanaf antwerpen centraal naar schiphol en schiphol hong kong voor maar 562 euro .
heenweg tussenstop van 2.5 uur in chendu en vandaat ver met dragonair naar hong kong . terugweg  hongkong schiphol geen tussenstop
heen 18 uur terug 15.

ik check hier http://www.anwb.nl/vliegtickets


Mooie prijs Boldy     :thumb:    En van vanaf Hongkong ?   Neem toch aan dat door naar  :smiley-philippines: vliegt ?

Even helemaal bovenaan in dit topic kijken, dan zie je:

Citaat van: vvjoris
Van Hong Kong naar Manila of Cebu kan je lowcost vanaf 125 euro (Cebu Pacific, Airphil Express), PAL ong 325 euro, Cathay Pacific 425 euro...

Ik moet hier aan toevoegen dat het soms duurder is, bij Cathay als de vlucht bijna vol is, en bij Ceb Pac als je een tussenlanding maakt in Manila


Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Citaat van: boldy op donderdag 22 november 2012, 12:30:06
das geen vertrek datum van mij hoor het is gewoon een datum waar ik zomaar naar gekeken heb .miss heeft iemnand er iets aan.
tis trouwens wel de bedoeling dat de eerst volgende keer ik ga via dat traject vlieg en dan van hong kong naar clark met tiger airways dat kost maar iets van 120 euro voor een retour.



OOOOh  ,  ik dacht boldy gokt op vorstverlet in die periode en heeft alvast een voordelige ticket geboekt    :lachen:


  Trouwens met Tiger door naar Clark is een mooie oplossing  als je bestemming toch in de buurt van Clark is.

  En vanaf Clark zijn er trouwens steeds meer binnenlandse vluchten in  :smiley-philippines:   

  Laaste keer ook van Clark naar Puertp  gevlogen met airasia dachtik dat ie heette.