Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filipijnen in juli

Gestart door conny, donderdag 29 november 2012, 21:04:54

Vorige topic - Volgende topic

conny

Hallo iedereen,

Wij gaan in juli 2013 voor 3 weken naar de Filipijnen. Zijn er bestemmingen die zeker niet te doen te zijn in deze periode, niet dat we schrik hebben van de regen, maar we zouden graag enkele duiken doen in deze periode. Waarschijnlijk is het weer niet overal hetzelfde.

callebaut

Citaat van: conny op donderdag 29 november 2012, 21:04:54
Hallo iedereen,

Wij gaan in juli 2012 voor 3 weken naar de Filipijnen. Zijn er bestemmingen die zeker niet te doen te zijn in deze periode, niet dat we schrik hebben van de regen, maar we zouden graag enkele duiken doen in deze periode. Waarschijnlijk is het weer niet overal hetzelfde.

M.a.w. je wilt een weersvoorspelling voor Juli 2012.... :ikkeniebegrijp:

vvjoris

't zal zeer moelijk zijn denk ik, zo terugreizen in de tijd.... maar je zal mij tegenkomen, want ik was in  :smiley-philippines: in juli  :jajaja:

Het is niet dat het daar constant regent é, het is bij momenten zelfs heel mooi weer geweest. ben in juli ook in Moalboal geweest, en de eerste dagen ging het om te duiken, maar daarna niet meer, omwille van de weersomstandigheden. De week erna was het echter terug schitterend weer. Ik vrees dat het onmogelijk te voorspellen is wanneer je in juli 2013 duikdagen kan hebben...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Willy

Citaat van: conny op donderdag 29 november 2012, 21:04:54
Hallo iedereen,

Wij gaan in juli 2012 voor 3 weken naar de Filipijnen. Zijn er bestemmingen die zeker niet te doen te zijn in deze periode, niet dat we schrik hebben van de regen, maar we zouden graag enkele duiken doen in deze periode. Waarschijnlijk is het weer niet overal hetzelfde.
Ik veronderstel dat je juli 2013 bedoeld. Probeer eens bij forumlid PJ op het eiland Samal. Hij baat een duikcentrum uit en heeft ook accomodatie die hij verhuurt. ikzelf heb rond Samal al rond de 150 duiken opzitten en het is daar de moeite om je kop onder water te steken. Website van PieterJan: http://www.facebook.com/samal.watersports.center

Phille

Als je gaat duiken neem dan zeker je paraplu mee zodat je droog blijft in geval het onverwacht mocht regenen  :lachen: :lachen: :lachen: