Hoeveel kost het om geld te sturen vanaf de Filipijnen naar Nederland?

Gestart door Quezonboy, zondag 23 december 2012, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

 :confused2: Hoi!  Graag zou ik willen weten of iemand ook weet hoeveel het kost om geld van de Filipijnen  :smiley-philippines: naar Nederland  :nederlandsevlag: te sturen? Zo ja weet je dan de tarieven daarvoor en waar je dat het beste kunt regelen? :weetikniet:




Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

klootzakken (voorheen Jens)

wat een mooie vraag , dit is kompleet baliktat [andersom] .en ja zulks hoor je niet vaak . ik denk dat het niet veel meer kost dan naar de fils heen sturen.
wel onze nieuwschierigheid is gewekt [in ieder geval de mijne] kun en wil je dit nader uitleggen, :applaus: ik ben namelijk ook gek op pera , en mijn vraag is dan ook,  hoe speel je dat voor elkaar!!!!!  :fluestern: mag ook per PM hoor haha. maar voor wat hoort wat, dus ga ik als éérste met mijn billen bloot. zal er dan maar eerlijk over zijn . ik heb alleen maar geld naar ginder [fils] gestuurd en het lijkt mij ook wel leuk als dit eens een keer andersom kan  :yesmaster: ben zeer benieuwd.

gr jens.....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano

Je kunt het verzenden van geld van de Filipijnen naar Nederland regelen bij een Filipijnse bank, o.a. bij BPI ( zie onderaan http://info.bpiexpressonline.com/bpiprod/produpd.nsf/Deposit+Rates/BankServicesFees). Als het om grote bedragen gaat zul je moeten aantonen waar dit vandaan komt.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

Citaat van: Kano op maandag 24 december 2012, 06:58:59
Je kunt het verzenden van geld van de Filipijnen naar Nederland regelen bij een Filipijnse bank, o.a. bij BPI ( zie onderaan http://info.bpiexpressonline.com/bpiprod/produpd.nsf/Deposit+Rates/BankServicesFees). Als het om grote bedragen gaat zul je moeten aantonen waar dit vandaan komt.
Hier zie je niet wat BPI gaat aanrekenen....

Charges vary depending
on the following:
- remittance amount
- remittance currency
- purpose of remittance
i.e. non-trade or trade   Charges
vary
depending
on the bank
involved,
they may or
may not
charge their
own fees.

Exacte fee voor Coinstar  :smiley-philippines: naar  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: weet ik niet, maar op internet staat  Coinstar Money Transfer: transfer fee - from 2% to 3%. Services Coinstar Money Transfer are available in more than 10,000 representative offices in 80 countries at affordable prices. Client can add a remittance of Coinstar Money Transfer with a small message. This service provided free of charge by the system. Bij BPI heb je 600 pesos + een onbekende kost... Coinstar werkt in  :smiley-philippines: met Banco de Oro en Cebuano L Hullier ... misschien best daar eens gaan vragen ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Dan ben ik benieuwd wat de kosten van Banco de Oro en Cebuano L. Huillier zijn.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Quezonboy

Met Moneygram heb je de volgende kosten als je geld vanuit de Filipijnen stuurt naar Nederland, volgens hun website:

Tot 5000 peso's betaal je 500 peso's, van 5000 - 10000 betaal je 600 peso's en vanaf 10000 peso's betaal je 900 peso's. Je vindt de "rekenmachine" onder kopje Hoeveel?

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn