Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ATM's geven lager bedrag tijdens feestdagen

Gestart door Kano, maandag 24 december 2012, 11:56:04

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

@yepyep. Dat dacht ik ook en de 200 pesos worden (dacht ik) in belgie aangerekend (was met visa). In elk geval ik ben in cebu city nu en ga later eens pinnen op hetzelfde moment bij citibank en hsbc bank en dan in Belgie vergelijken. :daag:

Bulldozer

Bij HSBC krijg je de melding dat er kosten berekend KUNNEN worden. Dit is afhankelijk van je Nederlandse bank. Heb jij bij je Nederlandse bank een pakket dat je gratis bij buitenlandse banken kunt pinnen betaal je dus niets. Overigens krijg ik er maar 10.000 per keer uit en niet het maximale bedrag per dag. (kan dan wel 3 of 4 keer bij dezelfde automaat pinnen dus dat maakt dan niet veel uit.

huisman45

klopt geen kosten nederland geen kosten filipijnen en afgelopen vrijdag nog 50000 gepint geen probleem,maar wij zijn maar provincie he(davao) :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

yepyep

Och germ, ik hoop niet dat ook jij als buitenlander last hebt van het Filippijnse minderwasrdigheidssyndroom Huisman? Ik geloof namelijk niet dat ik of anderen onderling de intentie hebben om competitie te spelen.