Cultuur, out of coverage area. TV

Gestart door Fail_over, zondag 30 december 2012, 22:29:17

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Fail_over op dinsdag  1 januari 2013, 18:15:07
Streaming video buiten de grote steden als Manila en Cebu gaat (nog) erg slecht.
Onze video chats destijds gingen vrijwel vlekkenloos met Smart bro 999.

Lorrie kijkt nu TV patrol over de 403 gewonden met oud/nieuw. Gaat goed en goed beeld op haar nieuwe tablet.  :thumb:

Ik was wel in Cebu .. op Mactan meer specifiek, en het was een connectie met pldt (voor de rest geen problemen mee)

Ik zal 'TV op internet' vanuit de lage landen in de  :smiley-philippines: eens testen volgende keer...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

louis

Ik zelf nu in Passay (Mnl) en een connectie met PLDT en met behulp met Chrome gisteren naar,, uitzending gemist,,. Ben er maar mee gestopt want er was niet naar te kijken , steeds opnieuw uploden voor die weer verder kon. Een stukje van DWDD gezien, zoo,n progamma mis wel (.Een van de weinige)

yepyep

Uitzending gemist werkt weleens bij mij met Globe 2mbps. Maar het is idd vaak bufferen van de video en bijna niet te volgen.

Zelf kijk ik vaker naar Youtube, wat goed streamed.

vvjoris

Citaat van: louis op woensdag  2 januari 2013, 03:07:00
Ik zelf nu in Passay (Mnl) en een connectie met PLDT en met behulp met Chrome gisteren naar,, uitzending gemist,,. Ben er maar mee gestopt want er was niet naar te kijken , steeds opnieuw uploden voor die weer verder kon. Een stukje van DWDD gezien, zoo,n progamma mis wel (.Een van de weinige)

Kun je 't niet downloaden en achteraf bekijken, of lukt dat ook niet?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.