Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Reisverzekering

Gestart door vvjoris, donderdag 10 januari 2013, 11:57:29

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Ergens in een ander topic heb ik geschreven dat ik ging informeren naar de dekking van reisverzekeringen als je vliegt met PAL, Cebu Pacific, Airphil Express m.a.w. Airlines die in Europa op de zwarte lijst staan, maar nochtans brandstof genoeg aan boord hebben....

Mondial Assistance (oa te koop bij Joker) geeft GEEN dekking in dit verband
Protections (van Connections "product verzekerd door ATV NV) in mijn Polis die ik had (moet eerstvolgende keer een nieuwe nemen, want is 'vervallen') sttat nergens dat ze het niet zouden dekken.
VTB-VAB mailt mij "Er staat niets vermeld in onze algemene voorwaarden over een uitsluiting van luchtvaartmaatschappijen. De regel is wel dat u de vliegtickets boekt bij een professionele organisatie, wat normaal gezien altijd het geval is." PAL, Cebu Pacific, Airphil Express lijken me toch wel professioneel.

De VTB-VAB verzekering kan je per 4 maand nemen. Lijkt me qua prijs ook veruit het interessantste.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

VTB VAB mailt mij nog dit:

"U kan online de aansluiting doen of u belt ons even op en wij regelen alles voor u .

Wij raden u aan om enkele weken voor vertrek uw polis af te sluiten, zodat u nog tijdig
uw polisdocumenten ontvangt.
Een annulatiepolis dient u ten laatste 30 dagen voor vertrek te nemen en liefst zo vlug mogelijk.
Mocht er iets voorvallen, dan kan u toch terugvallen op uw polis.

U sluit eerst een reisbijstand af en dan neemt u daar een annulatiepolis bij, omdat u
zo korting krijgt op de annulatiepolis.
U zou â,¬ 77 betalen voor een singlepolis compact en â,¬ 102 voor een jaarpolis annulering single.

Ik hoop dat deze informatie duidelijk is voor u.
Voor bijkomende vragen kan u steeds bij ons terecht."
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.