Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eerste keer in de Filippijnen

Gestart door Yoshi, maandag 14 januari 2013, 01:55:30

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Leuk verslag en leuke foto's Yoshi. Je hebt een beetje zelfde hotel smaak als mij.

O.B.Bommel

Net van de week mijn hotel in Manila geboekt voor de heen- en terugreis. Ik heb er in al die jaren de nodige versleten, ik ben een paar keer veranderd omdat de kwaliteit veranderde.

De laatste keer had ik Rothman op aanraden van een paar forumleden en die is ook prima, maar ik kreeg nu het Bayview goedkoper dus heb ik die maar eens geboekt, mijn vrouw heeft er eens gezeten toen de vlucht vertraagd was en dat beviel goed. Ik wacht maar af.
Ik was toch al de domestic vlucht aan het boeken (dan zijn er nog promo's vvor maart/april) dus dat ging in een moeite door.

Verder Yoshi ben ik wel benieuwd naar de acceptatie ter plaatse als je er iets over kwijt wil tenminste.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Quezonboy


PHwaarde

Citaat van: Bulldozer op woensdag 16 januari 2013, 13:00:33
Leuk verslag en leuke foto's Yoshi. Je hebt een beetje zelfde hotel smaak als mij.

Ik heb ook dezelfde hotelsmaak, alleen niet de benodigde centen  :neeneenee:

Yoshi

Qua acceptatie, om eerlijk te zijn van haar familie weten enkel 2 neven en een nicht het en ook een aantal van haar vrienden. Die hebben er dan natuurlijk geen problemen mee. Van de lokale bevolking eigenlijk ook nooit problemen gehad. Het is nu ook niet dat we elkaar overdreven staan kussen e.d. op straat, maar gewoon het normale handje vasthouden. Wij hebben zelf nooit commentaar gekregen of verkeerd bezien geweest, maarja je weet nooit wat ze achter je rug zeggen natuurlijk  :ikkeniebegrijp:

Ronny55

Citaat van: Yoshi op maandag 14 januari 2013, 01:55:30


Britt & Loren  :happy:


Bedankt, was een heel mooi verhaal. Met deze hoop ook dat je wensen in vervulling zullen gaan en dat je er een mooi vervolg aan vast  kunt breien
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Yoshi op zondag 20 januari 2013, 00:24:20
Qua acceptatie, om eerlijk te zijn van haar familie weten enkel 2 neven en een nicht het en ook een aantal van haar vrienden. Die hebben er dan natuurlijk geen problemen mee. Van de lokale bevolking eigenlijk ook nooit problemen gehad. Het is nu ook niet dat we elkaar overdreven staan kussen e.d. op straat, maar gewoon het normale handje vasthouden. Wij hebben zelf nooit commentaar gekregen of verkeerd bezien geweest, maarja je weet nooit wat ze achter je rug zeggen natuurlijk  :ikkeniebegrijp:

man-man of vrouw-vrouw is wel algemeen geaccepteerd in  :smiley-philippines: heb ik de indruk, Janice's neef is ook gay, en daar maakt niemand een probleem van. Ik vermoed wel dat de katholieke kerk er niet zo tevreden mee is, en een homo-huwelijk toelating zit er wel niet in de komende jaren, denk ik...

Wat betreft kussen op straat: ook bij hetero's is dat niet de gewoonte in de  :smiley-philippines:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Yoshi

Jammer genoeg zal een tweede reis er niet van komen  :negatief:

Rich

Citaat van: Yoshi op donderdag  4 april 2013, 17:28:37
Jammer genoeg zal een tweede reis er niet van komen  :negatief:

Ja da's jammer Yoshi.
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.