Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Fine dining in Manila

Gestart door yepyep, maandag 14 januari 2013, 06:00:47

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Jullie Belgen weten wat lekker eten is en denk dat de meesten die een keer hun vriendin of vrouw willen trakteren op een luxe restaurantbezoek zoals je in België of Nederland kent, is het volgende restaurant zeker de moeite waard:
http://www.aubergine.ph/

Het wordt gerund door Zwitsers/Duitsers: http://www.aubergine.ph/about/index.cfm?action=restaurant

Had al vele goede verhalen over het restaurant gehoord, maar dacht altijd dat het allemaal wel meeviel en dat er voldoende andere restaurants waren van gelijkwaardige kwaliteit. Maar dat is niet zo. Ik vind de restaurants van enkele hotelketen van gelijkwaardige kwaliteit, maar Aubergine doet hier echt niet voor onder. Op de website zag ik ook dat ze in 2009 in de top 20 van restaurants in Azië stonden.

De prijzen liggen dus hoger dan de gemiddelde restaurants in Manila, maar zijn nog steeds relatief goedkoop als je het vergelijkt met de prijzen in Nederland of België. Met z'n tweeën waren we 5800 pesos kwijt en daarvoor kregen we:

Een fles wijn, een glas brut en wat brood vooraf, plus:

Koude zalm en gegrilde gamba's:



Mijn hoofdgerecht bestond uit Angus beef en Sea Bass.


En mijn asawa had foie gras, lobster tail en beef (Aubergine Surf & Turf)


Mijn asawa:


En een tevreden ik:


Adres: tegenover St. Lukes in Bonifacio Global City.

http://www.aubergine.ph/contact/


Luke


huisman45

Mooi restaurant goed eten daar wijn kan beter maar is goed voor die prijs,
maar wat mij altijd ergert ,zal voor vele misschien niet zo zijn, DIE TELEFOON WEG ERMEE.
Bij mij nooit een telefoon aan tafel als we uit eten zijn, :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

yepyep

Citaat van: huisman45 op maandag 14 januari 2013, 06:40:11
Mooi restaurant goed eten daar wijn kan beter maar is goed voor die prijs,
maar wat mij altijd ergert ,zal voor vele misschien niet zo zijn, DIE TELEFOON WEG ERMEE.
Bij mij nooit een telefoon aan tafel als we uit eten zijn, :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Met de wijn kan je het zo gek maken als je wilt. Er was een grote selectie en flessen van 20.000 pesos als we wilde.

Die telefoon, was na het eten.  :daag:

Rich

Rich de Nederbelg.

callebaut

Inderdaad YepYep ..... een mooie blijvende herinnering aan jouw verjaardag .... :jajaja:

yepyep

Citaat van: callebaut op maandag 14 januari 2013, 10:34:22
Inderdaad YepYep ..... een mooie blijvende herinnering aan jouw verjaardag .... :jajaja:

Precies  :thumb:


gosternokke

Geloof ik best Yepyep dat je tevreden was , het straalt helemaal van je gezicht af    op  die foto   :jajaja:

Als ik de fotoos van het restaurant zie lijkt heel europees qua inrichting, zelfs on -filippijns  .ben geen fijnproever dus tis niet aan mij besteed zulke restaurants.

Luke

Citaat van: gosternokke op maandag 14 januari 2013, 11:01:06
Geloof ik best Yepyep dat je tevreden was , het straalt helemaal van je gezicht af    op  die foto   :jajaja:

Als ik de fotoos van het restaurant zie lijkt heel europees qua inrichting, zelfs on -filippijns  .ben geen fijnproever dus tis niet aan mij besteed zulke restaurants.

Een Jollibee, Mc Do, Max, Pizza tenten etc zijn wel Filipijns ingericht???
Als je specifiek iets Filipijns zoekt zijn er genoeg resto's te vinden; Giligans, Padi's point, Cabalen etc...

yepyep

Citaat van: gosternokke op maandag 14 januari 2013, 11:01:06
Geloof ik best Yepyep dat je tevreden was , het straalt helemaal van je gezicht af    op  die foto   :jajaja:

Als ik de fotoos van het restaurant zie lijkt heel europees qua inrichting, zelfs on -filippijns  .ben geen fijnproever dus tis niet aan mij besteed zulke restaurants.

Ik hou van lekker eten, ben geen fijnproever, maar wel een bourgondiër.

Wat Luke zegt, er zijn genoeg Filippijnse restaurants. Maar wat mij al opviel toen ik voor de eerste keer in de Filippijnen kwam, is dat er ook veel Amerikaanse restaurants zijn en de diversiteit van de restaurants neemt alleen maar toe.