Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Resort / Hotel in Boracay

Gestart door Yoshi, dinsdag 15 januari 2013, 11:51:09

Vorige topic - Volgende topic

Yoshi

Hallo!

Ik vroeg me af of iemand hier een mooi resort of hotel weet in Boracay? Veel vereisten heb ik niet, maar het liefst had ik toch graag iets modern en proper gehad. Ik begrijp dat in Boracay je niet alles kan hebben want dan betaal je 200 euro per nacht. Dus als iemand enkele goeie hotels of resorts weet, laat dan maar iets weten. Tot nu toe hebben we gekozen voor One Azul in Boracay, maar suggesties zijn steeds welkom :).

bd

Wij gaan regelmatig naar Boracay en sinds we de kleine hebben verblijven we altijd in Red Coconut (http://www.redcoconut.com.ph/),
daarvoor Nigi Nigi (http://www.niginigiboracay.com/)

beide zijn op Station 2 direct aan het strand.

Red coconut is een hotel, incl zwembad, kamers zijn ruim en schoon. Wij gaan er graag heen omdat het niet te groot is.

Nigi Nigi is een mini resort met "traditionele" huisjes, maar wel voorzien van westerse comfort, maar niet zo praktisch met een baby.. Is twee jaar geleden dat we hier geweest zijn, dus weet niet hoe het tegenwoordig is. Filipino's hebben nog wel eens hun eigen invulling van het begrip onderhoud :-)

Succes met je zoektocht, er zijn veel hotels op Boracay, ik lees vaak reviews op tripadvisor voor dat ik een hotel boek.

polleke de kleine

Ik ga ook naar boracay en inderdaad 200 euro per nacht is enorm duur?
Ik wil maximum 50 euro betalen dus kent er iemand een hotel rond die prijsklasse?

Rich

Citaat van: polleke de kleine op donderdag 14 februari 2013, 20:26:09
Ik ga ook naar boracay en inderdaad 200 euro per nacht is enorm duur?
Ik wil maximum 50 euro betalen dus kent er iemand een hotel rond die prijsklasse?

Er zijn er in overvloed voor 50 euro en minder : http://www.hotelscombined.com/Place/Boracay.htm
Rich de Nederbelg.

Yoshi

Wij hebben uiteindelijk 3 nachten in het "Shore Time Hotel" geboekt. Gelegen aan Station 1. Wel niet op het strand, de straat zit er tussen, maar aangezien het van dezelfde eigenaar is als het restaurant op het strand, kan je van hun stoelen gebruik maken  :thumb: . We hebben hun kleinste kamer gekozen en dat is zo'n 4,000 pesos per nacht, was 1 van de goedkopere die we gevonden hadden op Boracay.  :eyebrow:

koy

Een van de beste hotels waar ik ooit ben verbleven is Alta Vista de Boracay. Het is een 4-sterrenhotel met enorme ruime mooi verzorgde kamers en het ontbijt is er zalig met prachtig uitzicht, een zegen om de dag te beginnen. Ze hebben een shuttle dienst, om het uur met mini-vans naar het drukke centrum en white beach maar ook naar puka beach. Ik ben er al 2 x geweest en 1 x in Casa Pilar aan boat station 1 maar Alta Vista overtreft alles.
Qua prijs viel dat heel goed mee gezien het comfort, maar je moet wel via Agoda, Expedia of Hotelclub boeken.

Zo boekte ik in april 2011 bij Expedia voor 6 nachten dubbel bed (dat zijn 2 double bedden) aan 230â,¬ voor 6 nachten of zo'n 38,5â,¬ per nacht en we verbleven met 2 personen ontbijt inclusief.

Hmm ik verlang al om terug te gaan...

groetjes,
Koy
leven en laten leven...

yepyep

Alice in Wonderland ken ik uit het verleden. Zij hebben cottages en een hotel. De cottages zijn geloof ik 18 pesos per nacht. Verwacht er ook niet teveel van, want het is een beetje aan het verpauperen.

Alice in Wonderland Street, Manggayad Barangay Manoc-Manoc, Boracay Island, Malay, Aklan Phone: (+6336) 288-5875. Fax: (+6336) 288-5893

MadRed

Citaat van: yepyep op vrijdag 15 februari 2013, 11:23:33
Alice in Wonderland ken ik uit het verleden. Zij hebben cottages en een hotel. De cottages zijn geloof ik 18 pesos per nacht. Verwacht er ook niet teveel van, want het is een beetje aan het verpauperen.

Alice in Wonderland Street, Manggayad Barangay Manoc-Manoc, Boracay Island, Malay, Aklan Phone: (+6336) 288-5875. Fax: (+6336) 288-5893

Deze staat te koop. Zag het ergens op Sulit staan.

janvanderijt

ben twee keer in boracay geweest twee keer in nigi nigi too heerlijk hotel rustig fijne staf als ik nog ooit terug ga naar boracy dan weer nigi nigi too