Andere eisen voor WAO-er = arbeids ongeschikt mbt naar NL halen partner

Gestart door Baron, donderdag 14 februari 2013, 00:58:13

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf:


Voor WAO 'ers, en misschien ook in andere uitkerings situaties, die dus definitief zijn afgekeurd (DEFINITIEF vervalt de inkomenseis.

Ik ga er verder niet op in, ik vind dit namelijk te belangrijk om er maar wat naar te gissen en ook veranderen de regels te vaak.

Ik raad iedereen aan een gesprekje te maken met een advocaat in vreemdelingenrecht over de mogelijkheden in zijn eigen situatie. die zal beslist op de hoogte zijn.


:denk: :denk: :denk:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Niet helemaal juist Baron

1.een aanvraag voor MVV is een aanvraag voor MVV en heeft in eerste instantie niets met een wao uitkering te maken.
2. In die MVV wetgeving zijn er  uitzonderings regels opgenomen aan welke men moet voldoen om in aanmerking te komen voor een bepaalde uitzondering.
3. een van die uitzonderings regels in de MVV is dat indien men een wao uitkering heeft waarin men 80-100& is afgekeurd men onder deze uitzonderings regel valt en daardoor dus niet aan het inkomensvereiste voor MVV behoeft te voldoen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

 :hoedjeaf:

Hallo Amice,

wat ik schrijf komt toch wel op hetzelfde neer. Overigens geldt het niet voor mij, ik heb niemand die ik naar NL wil halen.
Als ik trouw ga ik mijn vrouw niet verpesten door een langer verblijf in NL cq de EU.
Momenteel doe ik dit hier neerzetten voor anderen, misschien dat zij hiermee hun voordeel kunnen doen.
En uit verontwaardiging dat Europeanen van buiten NL in NL meer rechten hebben, makkelijker hun gezin mogen verenigen, dan NL -ers die niet een tijd in het buiten NL maar binnen de EU hebben gewoond.

Vroeger deed jij, Amice, toch MVV aanvragen verzorgen voor mensen,all in,  incl. al het werk, voor een kleine 300 euro? Doe je dat nog, wat moet je dan nog zelf doen?

:daag:
ps. en wat kost dat allemaal? Dus wat kost het MVV in totaal en wat de hulp en verzorging van de aanvraag via jou.
ps. okay, het grote woord is er uit, als eerste maak ik het hier wereldkundig. Zelfs mijn moeder weet het nog niet !! Misschien ga ik dit jaar of begin volgend jaar  trouwen! If God permits!

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

huisman45

Citaat van: Baron op vrijdag 15 februari 2013, 00:42:02
:hoedjeaf:

Hallo Amice,

wat ik schrijf komt toch wel op hetzelfde neer. Overigens geldt het niet voor mij, ik heb niemand die ik naar NL wil halen.
Als ik trouw ga ik mijn vrouw niet verpesten door een langer verblijf in NL cq de EU.
Momenteel doe ik dit hier neerzetten voor anderen, misschien dat zij hiermee hun voordeel kunnen doen.
En uit verontwaardiging dat Europeanen van buiten NL in NL meer rechten hebben, makkelijker hun gezin mogen verenigen, dan NL -ers die niet een tijd in het buitenland maar binnen de EU hebben gewoond.

Vroeger deed jij, Amice, toch MVV aanvragen verzorgen voor mensen,all in,  incl. al het werk, voor een kleine 300 euro? Doe je dat nog, wat moet je dan nog zelf doen?

:daag:
ps. en wat kost dat allemaal? Dus wat kost het MVV in totaal en wat de hulp en verzorging van de aanvraag via jou.
ps. okay, het grote woord is er uit, als eerste maak ik het hier wereldkundig. Zelfs mijn moeder weet het nog niet !! Misschien ga ik dit jaar of begin volgend jaar  trouwen! If God permits!





IS dit een uitnodiging voor iedereen om een biertje te komen drinken????????????????????????????????????????????
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Kano

Jack, ga je met Viola trouwen?? Die heeft toch geen MVV nodig, zij is toch Deutsche? Of heb ik iets gemist ?

:hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Citaat van: Baron op vrijdag 15 februari 2013, 00:42:02
:hoedjeaf:

Hallo Amice,

wat ik schrijf komt toch wel op hetzelfde neer. Overigens geldt het niet voor mij, ik heb niemand die ik naar NL wil halen.
Als ik trouw ga ik mijn vrouw niet verpesten door een langer verblijf in NL cq de EU.
Momenteel doe ik dit hier neerzetten voor anderen, misschien dat zij hiermee hun voordeel kunnen doen.
En uit verontwaardiging dat Europeanen van buiten NL in NL meer rechten hebben, makkelijker hun gezin mogen verenigen, dan NL -ers die niet een tijd in het buiten NL maar binnen de EU hebben gewoond.

Vroeger deed jij, Amice, toch MVV aanvragen verzorgen voor mensen,all in,  incl. al het werk, voor een kleine 300 euro? Doe je dat nog, wat moet je dan nog zelf doen?

:daag:
ps. en wat kost dat allemaal? Dus wat kost het MVV in totaal en wat de hulp en verzorging van de aanvraag via jou.
ps. okay, het grote woord is er uit, als eerste maak ik het hier wereldkundig. Zelfs mijn moeder weet het nog niet !! Misschien ga ik dit jaar of begin volgend jaar  trouwen! If God permits!



Nou congrats uwer hoogstaande  :congratualtionsis0:

Doe ik nog wel ja, maar ik doe zelf enkel begeleiding en controle, mijn assistentes de legalisaties.

Wat je zelf moet doen is naar de ambassade want die eisen verschijning in persoon mede ivm interview.

Ligt eraan wat je allemaal onder MVV verstaat?
er kunnen kosten zijn voor nederlandse lessen of men moet zelfstudie doen.
Dan het examen kost â,¬ 350
Als ze geen paspoort heeft moet dat dus geregeld worden ca. â,¬ 50
aanvraag MVV â,¬ 250 bij de ambassade
Legaliseren van documenten is verschillend per persoon maar reken ook maar ca. â,¬ 150 grootste kostenpost daarvan is de legalisatie bij de ambassade.
vliegtickets ?
Daarna komen er nog eens kosten bij voor vvr in nederland

:atyourservice:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent