Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Samen reizen.

Gestart door Ronny55, zondag 3 maart 2013, 02:48:15

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: froggy007 op donderdag  7 maart 2013, 05:45:45
Parijs-Hong Kong-Manila 18u heen, 18u terug : 611â,¬ (14apr-29apr)
Cathay Pacific


Niet veel verschil met Malaysian indien vertrek vanaf ANR want Thalys kost â,¬ 112 + nog wat reservatiekosten waarschijnlijk.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Deep Throat

Citaat van: vvjoris op donderdag  7 maart 2013, 05:54:03
Citaat van: froggy007 op donderdag  7 maart 2013, 05:45:45
Parijs-Hong Kong-Manila 18u heen, 18u terug : 611â,¬ (14apr-29apr)
Cathay Pacific


Niet veel verschil met Malaysian indien vertrek vanaf ANR want Thalys kost â,¬ 112 + nog wat reservatiekosten waarschijnlijk.
ANR?

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Pjottr

Heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Mijn ervaring is dat als je hier woont en in Ned of Belgie je ticket koopt je hier extra travel tax moet betalen en dat dan het verschil ineens niet meer zo groot is.
Graag uw ervaringen
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ronny55

Citaat van: Pjottr op donderdag  7 maart 2013, 15:15:09
Heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Mijn ervaring is dat als je hier woont en in Ned of Belgie je ticket koopt je hier extra travel tax moet betalen en dat dan het verschil ineens niet meer zo groot is.
Graag uw ervaringen

Extra traveltax ??? nooit van gehoord , nooit betaald. 5x van hier uit geboekt en heen en weer gevlogen  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Pjottr op donderdag  7 maart 2013, 15:15:09
Heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Mijn ervaring is dat als je hier woont en in Ned of Belgie je ticket koopt je hier extra travel tax moet betalen en dat dan het verschil ineens niet meer zo groot is.
Graag uw ervaringen


Even getest bij boeken in België, willekeurige data H/T: BRU-MNL â,¬ 713 - MNL-BRU â,¬ 907, zelfde vliegdata uiteraard, met China Southern.

Ik weet niet of er een  :smiley-philippines: on line booking search site is, anders moeten we eens testen en vergelijken met Joker, BCD, ANWB, skyscanner....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 maart 2013, 00:46:21

Even getest bij boeken in België, willekeurige data H/T: BRU-MNL â,¬ 713 - MNL-BRU â,¬ 907, zelfde vliegdata uiteraard, met China Southern.

Ik weet niet of er een  :smiley-philippines: on line booking search site is, anders moeten we eens testen en vergelijken met Joker, BCD, ANWB, skyscanner....
Juist, dat is nu iets dat heb ik ook ondervonden....
Boekje vanuit :eu: met een azieatische maatschappij is het doorgaans beter koop dan wanneer je vanuit de  :smiley-philippines: boekt
Andersom vlieg ik vanuit :smiley-philippines: beterkoop met een  :eu: maatschappij dan vanuit  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag:
Dat is wat ik ondervind  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

vvjoris

Citaat van: Ronny55 op vrijdag  8 maart 2013, 01:48:44
Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 maart 2013, 00:46:21

Even getest bij boeken in België, willekeurige data H/T: BRU-MNL â,¬ 713 - MNL-BRU â,¬ 907, zelfde vliegdata uiteraard, met China Southern.

Ik weet niet of er een  :smiley-philippines: on line booking search site is, anders moeten we eens testen en vergelijken met Joker, BCD, ANWB, skyscanner....

Andersom vlieg ik vanuit :smiley-philippines: beterkoop met een  :eu: maatschappij dan vanuit  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag:
Dat is wat ik ondervind  :weetikniet:

Tiens, dat wist ik niet. Maar er zijn niet te veel  :eu: airlines die vanuit de Filippijnen vliegen, denk ik, dus vermoed ik dat je best local naar Hong Kong, Singapore of Seoul vliegt, en vandaar met een  :eu: maatschappij naar  :eu: ?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: vvjoris op vrijdag  8 maart 2013, 06:27:42
Tiens, dat wist ik niet. Maar er zijn niet te veel  :eu: airlines die vanuit de Filippijnen vliegen, denk ik, dus vermoed ik dat je best local naar Hong Kong, Singapore of Seoul vliegt, en vandaar met een  :eu: maatschappij naar  :eu: ?
Tja ,ik heb al telkens de beste prijs met KLM gehad, en als ik bezoek krijg uit  :belgiesmiley: is het veelal "Ethihad" of "china southern" enz.
Nu ook weer ,via "Tix" met KLM Man/ Anr 810 euro.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

antzan

Na lang zoeken , gevonden :
Amsterdam - Manila ,  heen 17 September , terug  20 Oktober , 2013
beide vluchten iets meer dan 19 uur .
700 Euro per persoon . Etihad Air.
Dan nog de trein van Heerlen [ instappen ] naar Schiphol , 40 E. p.pers.
En in Manila gaan we met Philipp.Air verder naar Langguindinggang airport
40  Km van Iligan City  en dan zijn we  " thuis "
En dan gaan we het eiland Mindanao verkennen . Ik kom er al 25 jaar ,
maar nog nooit verder geweest als Cagayan de Oro .
Altijd stops gemaakt in ,Bangkok ,Singapore ,Hong Kong en
Bohol ,Palawan etc .  kost handenvol geld .
Dus nu , zuinig aan ,en dan 34 dagen !
Foodmaster