Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Samen reizen.

Gestart door Ronny55, zondag 3 maart 2013, 02:48:15

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

 Hallo, In de loop van maart-april wil ik een korte trip heen en weer naar  :belgiesmiley: maken.
Gezien alleen reizen iets is wat ik haat, wilde ik vragen of er mss nog iemand rond die datum reist. Ben tamelijk flexibel wat de reis data's betreft.
Ik ben van CDO, 63 jaar,  en reis Cdo-->Manila(alleen dat is ok), Manila-->brussel. Daar huur ik een wagen voor 1 week voor in  :belgiesmiley: mobiel te zijn.
Zal max 7 tot 10 dagen in  :belgiesmiley: blijven . De tijd nodig om wat zaken af te handelen. Dan terug.
Ook voornaam , ik reis zo goedkoop mogelijk(wie niet  :lachen: ) maar niet over de 20 uren Man-->bru.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Pjottr

Jammer Ronny Ik ga in Sept Vlieg waarschijnlijk ethiad MNL-BRU Is voor mij praktischer omdat ik naar Etten-Leur nabij Breda moet.
Wat betaal je nu voor deze trip? en welke maatschappij?
Gr
P
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ronny55

Citaat van: Pjottr op maandag  4 maart 2013, 15:19:19
Jammer Ronny Ik ga in Sept Vlieg waarschijnlijk ethiad MNL-BRU Is voor mij praktischer omdat ik naar Etten-Leur nabij Breda moet.
Wat betaal je nu voor deze trip? en welke maatschappij?
Gr
P
Met KLM via "cheap tickets.nl", was 840 euro , maar nog niks geboekt, Heen,man--> ams -->(TGV) bru midi, terug bru midi-->(TGV)parijs--> manila. Kan dus nog alle kanten uit. Had er eentje 1088$ , maar 28 uren onderweg , niks voor mij.
Etihad was 1280 $ in April. Boek nooit ver vooruit ...kan vanalles tussenkomen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Digos

Wij gaan BRU-MNL op 17 maart.

En op 13 april MNL-AMS-Antwerp.

Juist geboekt, ik ga er ook voor onder de 20 uur, maar die vlieger gaat niet meer op nu.

Wel met KLM...
LIVE ONCE - LIVE IT

vvjoris

MNL-BRU-MNL van 24/3 tot 13/4:
met KLM â,¬ 848
met Qatar â,¬ 869
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

robert van dijck


robert van dijck

BM air bied ticket's aan 775â,¬  met Cathaypacific

O.B.Bommel

Citaat van: robert van dijck op dinsdag  5 maart 2013, 08:04:10
BM air bied ticket's aan 775â,¬  met Cathaypacific
Heb ik daar een tijdje geleden nou rare verhalen over gehoord of heb ik het mis?
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

robert van dijck

Ik zou het niet weten Bommel, ben gewoon op de webside gaan kijken, en inderdaad zij bieden aan 775â,¬ met Cathaypcific

mvgr

Robert

robert van dijck

Van 8 april tot 22 april 640â,¬ met china southern, maar de terug vlucht is niet te doen, 10h wachten in peking