Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2 maanden ticket gezocht

Gestart door Carpie, woensdag 6 maart 2013, 11:15:23

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Hallo,

Na lange (extreem lange) afwezigheid op het forum ben ik hier eens terug  :applaus:

Ik ben dus op zoek voor mijn "vriendin" naar een ticket voor de periode van +/- 23/06/2013 tot +/-23/08. (Brussel Manilla of Amsterdam Manilla maakt niet uit als de prijs gunstig is)

De prijzen variëren echt dagelijks maar wie weet hebben jullie iets meer gezien wat interessant is dus houden wij ons aanbevolen .........

Groeten

Yolly en Johan

Ronny55

Citaat van: Carpie op woensdag  6 maart 2013, 11:15:23
Hallo,

Na lange (extreem lange) afwezigheid op het forum ben ik hier eens terug  :applaus:

Ik ben dus op zoek voor mijn "vriendin" naar een ticket voor de periode van +/- 23/06/2013 tot +/-23/08. (Brussel Manilla of Amsterdam Manilla maakt niet uit als de prijs gunstig is)

De prijzen variëren echt dagelijks maar wie weet hebben jullie iets meer gezien wat interessant is dus houden wij ons aanbevolen .........

Groeten

Yolly en Johan
Via TIX is er wel eens een koopje , maar het is wel hoogseizoen dan    962 euro 23-6 tot  23-8
Het kan wel beterkoop ....Zoeken
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

robert van dijck

Citaat van: Carpie op woensdag  6 maart 2013, 11:15:23
Hallo,

Na lange (extreem lange) afwezigheid op het forum ben ik hier eens terug  :applaus:

Ik ben dus op zoek voor mijn "vriendin" naar een ticket voor de periode van +/- 23/06/2013 tot +/-23/08. (Brussel Manilla of Amsterdam Manilla maakt niet uit als de prijs gunstig is)

De prijzen variëren echt dagelijks maar wie weet hebben jullie iets meer gezien wat interessant is dus houden wij ons aanbevolen .........

Groeten

Yolly en Johan

Voor lange termijntickets heb ik de beste (prijs) ondervinding met China southern

Robert

Carpie

Hoi,

Ondertussen is er een ticket besteld  :happy:

Totaalprijs bedraagt â,¬1715 voor de periode van 23/06 tot en met 25/08 en dit voor 2 personen waaronder 1 kind van 5 jaar.

Eén van de goedkoopste die we ooit vonden dus al met al best tevreden daar de reistijden ook reuze meevallen, een totaal van 17.35u en 18u dus vlotte verbindingen.

Bedankt voor de personen die eerder reageerden.

Grtz

Yolly en Johan

innka3

Citaat van: Carpie op woensdag  6 maart 2013, 13:20:28
Hoi,

Ondertussen is er een ticket besteld  :happy:

Totaalprijs bedraagt â,¬1715 voor de periode van 23/06 tot en met 25/08 en dit voor 2 personen waaronder 1 kind van 5 jaar.

Eén van de goedkoopste die we ooit vonden dus al met al best tevreden daar de reistijden ook reuze meevallen, een totaal van 17.35u en 18u dus vlotte verbindingen.

Bedankt voor de personen die eerder reageerden.

Grtz

Yolly en Johan

:thumb: :thumb: :thumb:bijwie/waar heb je ze gekocht,goeie deal  :thumb:

Carpie

http://travels.kilroyworld.nl/

Let wel op, kies voor tickets "alle leeftijden"

Hebben ook tickets voor studenten aan heel voordelige prijzen, maar je leest het al "studenten"  dus niet voor ons  :neeneenee:

Grtz

Jo

vvjoris

Citaat van: Carpie op woensdag  6 maart 2013, 17:00:10
http://travels.kilroyworld.nl/

Let wel op, kies voor tickets "alle leeftijden"

Hebben ook tickets voor studenten aan heel voordelige prijzen, maar je leest het al "studenten"  dus niet voor ons  :neeneenee:

Grtz

Jo

Precies ook wel handige zoekmachine, die Kilroy.

Werken blijkbaar wel niet met Singapore Airlines; ongeveer voor de data die ik wil gaan zie ik bij Kilroy â,¬ 896 met Korean, maar bij Singaporeair â,¬ 880 en kortere wachttijden + vliegen met A380
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.