goedkoop hotel gezocht dichtbij NAIA terminal 3 Manila

Gestart door PHwaarde, maandag 8 april 2013, 19:01:58

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: Herbie op vrijdag 11 april 2014, 22:21:16
Citaat van: Soushkin op vrijdag 11 april 2014, 20:07:19
Citaat van: Herbie op woensdag  8 januari 2014, 14:42:40
Short time hotel zoeken. rond de Mall of Asian, Mahal kita, Winston, Sogo en veel meer, je kan per dag of uur betalen.

You like short time, sir?  :kusxe8:


:lachen:

Doe jij dat niet graag misschien?

Geef mij maar Long Time  :lachen:    Maar even serieus, het gebeurt overal, hoef je voor in een ST hotel te zitten.. Meerdere keren overkomen, ik zit alleen in een hotel ( wel low budget ) word op de deur geklopt door iemand van personeel , die vraag of ik alleen ben, en ik geen bezoek krijg ?  Vervolgens melden ze dat ze wel een mooi jong nichtje of anders hebben die mij tegen betaling gezelschap wil houden.

Misschien dat dit soort dingen in de duurdere hotels minder gebeurd.   Denk toch als de baas er achter komt dat personeel zo iet wat bij wil snabellen er uit vliegt

Alex

interessant... welke goedkope hotels zijn dat ? namen ?

Michaela

Citaat van: gosternokke op zondag 13 april 2014, 10:42:54
Citaat van: regenwolkje op vrijdag 11 april 2014, 21:19:26
Citaat van: gosternokke op vrijdag 11 april 2014, 13:04:19
Rogers Place, vlak bij MOA , dus redelijk dicht bij airport   http://rogersplace.com.ph/

Daar heb ik een aantal uur vertoefd bij mijn vorige reis. Ik kwam rond 11u 's morgens aan in Manilla en mijn vlucht naar Amsterdam was pas om 9u 's avonds.
Heeft mij toen 3000 pesos gekost. Niet zo goedkoop denk ik toch? Maar was wel heel dicht tegen de luchthaven, en ze hebben mij kosteloos vervoerd van de luchthaven naar het hotel en weer terug.
Ik had aan een guard van de luchthaven gevraagd naar een hotel dichtbij de luchthaven, en die heeft voor mij naar dat hotel gebeld en die hebben direct iemand gestuurd om mij op te halen. Wel praktisch, natuurlijk. De guard wou van mij geen fooi aanvaarden, maar die noemde zijn naam bij het telefoongesprek, dus ik vermoed dat die wel een commissie ofzo krijgt voor zijn 'referentie'.



  HUn goedkoopste kamer (economieroom ) is 2000.  Waren die waarschijnijk allemaal vol, of ze hebben je bewust in een duurdere gestopt

Ik heb zojuist een kamer hoten geboekt bij Rogers Place hotel, prijs is 2900 voor 2 volwassenen.

Alex

2900 peso is niet echt goedkoop.. maar voor een nachtje goed te doen.

Michaela

Citaat van: Alex op zondag  7 augustus 2016, 22:52:47
2900 peso is niet echt goedkoop.. maar voor een nachtje goed te doen.

Inderdaad een beetje duur maar het is alleen voor een nacht en het hotel is vlakbij het vliegveld. We komen midden in de nacht In Manila en ik heb er geen zin meer in om weer een lange reis te moeten ondernemen naar mijn provincie.
Er de fotos van de goedkoop hotels bevalt mij minder goed. Heel basic, geen enige luxe, klein en ik vraag me af of de kamers misschien worden gebruikt voor "happy hours"   :denk: :denk: :run: :run:

Pinkpanther

Het valt mij op dat de Hotelprijzen in Manila flink zijn gestegen.....
Is dit elders in the PhP ook zo ?
Sommige wel 30 % hoger als voor de pandemie .

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
 

kristof19

Citaat van: Pinkpanther op zondag 10 juli 2022, 07:09:43Het valt mij op dat de Hotelprijzen in Manila flink zijn gestegen.....
Is dit elders in the PhP ook zo ?
Sommige wel 30 % hoger als voor de pandemie .

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
 

Mij valt het op dat zo ongeveer alles gestegen is en dit is zo overal ter wereld. Op de Filipijnen heb ik wel de indruk dat de stijging van vele produkten nog veel sterker is dan in Belgie.

Het klinkt logisch dat de hotelprijzen gestegen zijn aangezien de energieprijzen de pan uit swingen.

tjenn

Op de Filipijnen willen ze zo snel mogelijk hun geld terug verdienen en soms op een overdreven manier bv. de wisselkantoren. In Bohol gaven ze toen 1 euro officieel 56 peso stond maar 49 peso, puur diefstal.   

kristof19

Citaat van: tjenn op zondag 10 juli 2022, 12:38:50Op de Filipijnen willen ze zo snel mogelijk hun geld terug verdienen en soms op een overdreven manier bv. de wisselkantoren. In Bohol gaven ze toen 1 euro officieel 56 peso stond maar 49 peso, puur diefstal.   

Je hoeft natuurlijk geen slimmerik te zijn wanneer je uw geld wilt wisselen op een klein eiland zoals Bohol.
Er zijn natuurlijk zat veel andere en slimmere manieren om uw geld te wisselen aan een deftige koers.
Ik vraag me soms af of bepaalde leden wel de topics hierover lezen.

Maar het is natuurlijk uw geld dus doe waarmee je u gelukkig voelt.... :jajaja:

tjenn

Ik gaf alleen een voorbeeld hoe het er tegenwoordig aan toe gaat en niet alleen in Bohol ook in Manila luchthaven. Ik wissel niets meer of hoogstens een bedrag van 50€ doe het al jaren via Wise naar onze bankrekening in de Phills.